LEGO Fan Weekend Skærbæk 2012

Så fremt kona ikke må ha bilen den langhelga, har jeg planer om å kjøre :slight_smile:

Da er det klart, jeg er med:D

Jeg har drevet og vurdert dette litt for lenge. Betyr dette at alt håp er ute for å være med hvis jeg klarer å få somlet meg til å bestemme meg til å kjøre nedover en tur?

Prøver å finne ut av dette.

Kommer tilbake med info så fort jeg vet noe mer.

Da har det desverre blitt til at jeg ikke får vært med til Skærbæk alikevel.
Oppdrag med Gardens veterankorps den aktuelle helgen.
Kommer sterkere tilbake i november i Telenor Arena.
Mvh Kristian.

Det er vel neppe så enkelt som at jeg kan snappe den plassen, vel?

Sikkert ikke noe problem det, Men sjekk med hytteansvarlig.

Synd at kristska ikke kunne, men jeg setter opp deg istedenfor han i hvertfall. Så kommer det mer info med en gang jeg har noe nytt.

I så fall blir dette etter all sannsynlighet mitt første møte med en verden full av AFOLs :slight_smile:

Og kanskje jeg har noe som det er verd å ta med nedover? Vet ikke hvordan dette funker og hvordan folk tenker…

Folk tenker ulikt, men du har absolutt ting å ta med nedover =)

Kommer nærmere tilbake med planlegging av MOCs som skal tas med nedover rundt sommern. =)

Jeg har følgende påmeldte:
Morty
eikari
OsteHovel
Gahrian
cecilie
Luza
Svein Erik (Klosssvein?)
Håvard
aj-ml
Eiker86
Quarryman
ace
terjesc
F0NIX
Bjørn Einar
GeKVe +1 (+1 = AFOL også)
CowboyGibson (registrerer du deg på arrangementet)
L@GO (registrerer du deg på arrangementet)
freddie (registrerer du deg på arrangementet)
baard (fint om du får en bekreftelse snart. byner å bli tomt om plasser)

Noen jeg mangler da?

Jeg har frist til 20.mai å melde fra om disse 21 plassene. Det er totalt plass til 22 medlemmer fra Brikkelauget pluss Pumich som er på ei anna hytte. Så innen 19.mai 23:59:59 må jeg ha svar om folk skal være med.

Jeg tror jeg misforsto her - jeg trodde du ba meg melde meg på arrangementet (på nettsiden), men hvis du bare spør om en bekreftelse på at jeg melder meg på, så får du den her: Ja, jeg melder meg på :slight_smile:

Han mener nok at du skal melde deg på her: http://www.brikkelauget.no/side/events&event=63 :wink:

ehhe. ja som cecilie sa :wink: sku kanskje lagt ved linken så det ble enklere :wink:

Mye som ikke er så enkelt her når man ikke har vært med på det før! Men nå er jeg påmeldt :slight_smile:

er forøvrig meldt om rundt 300 AFOL’s fra 21 forskjellige land =)

Kjenner at jeg gleder meg allerede nå.

Oste Hovel

Regn med meg :smiley:
Bård

Da er alle her påmeldt og Matija ordnet selv =)

Vi er da 22 som skal delta på årets Fan Weekend :smiley: som igjen er ny rekord, rekorden gjelder vel også på alt som har skjedd?

Så kommer vi nærmere tilbake med layout.

Og om det samme skjer i år, er det krav om å stille ut noe for å kunne være med på noe spesielt som kanskje skjer. Men dette vil det komme mer info om nærmere September.

Men må desverre fortelle at det nå er foreløpig stengt for påmelding.
Sier ifra med en gang jeg hører om ledige plasser, man da bør dere komme med rask tilbakemelding.
Så er det interesse er det lurt å enten melde fra eller følge denne tråden så du får en mail :wink:

Men kan desverre ikke love noe.