LEGO Fan Weekend Skærbæk 2012

Datoene er 28.-30. september, og det ser ut som om vi burde starte planlegginga litt tidlig denne gangen:

WOW! Riktig billige hytter ja!
Jeg er definitivt med denne gangen! :smiley:
Jeg hadde jo omtrent bestemt meg selv med fjordårets priser. Jeg trenger også litt flere overnattingsdøgn enn dere andre siden jeg planlegger å kjøre, samt at jeg blir å kjøre innom Billund på turen. Om det blir på nedover eller oppoverturen har jeg ikke bestemt meg for enda.
Om noen andre Tromsø-væringer eller nordlendinger har tenkt seg til Skærbæk 2012 så si ifra, jeg vil nok helt sikkert ha plass til litt LEGO med nedover. Tror jeg blir å ta med meg maks 4-5 store modeller. 3 av dem er allerede ferdig.

Vi bør starte å planlegge dette så snart som mulig.

  • Skal vi ha felles layout?
  • Velge en layoutmaster.
  • Hva planlegger folk å ta med seg av modeller?
  • Skal layouten inneholde ett tema, eventuelt skal vi ha flere områder med forskjellige tema (by med alt det innebærer, space, technic, roboter, ninja, store modeller osv osv…)

:open_mouth: :open_mouth: så bra billig! Jeg deltar værtfal. Sett av helga allerede nå folkens =)
Og til dere som er gift/samboer ++ Gi fruen/gubben en helg hun/han kan reise avgårde så dere kan få reist på det beste mest internasjonale arrangementet i Europa.
Mindre penger på hytta mer penger til Billig LEGO sett og rotekasser!

PS: Påmelding her. Fan Weekend 2012
legg igjen e-post og mobilnummer når du melder deg på og om du ønsker å være der torsdag til mandag eller fredag til søndag.

PSS: Vi sender samlet påmelding fra Brikkelauget.

Satser på å bli med igjen, var storartet moro sist gang :slight_smile:

Jeg blir med denne gangen også gitt! :smiley:

Oste Hovel

Tror jeg allerede nå ser konturene av min plan:

Starte å kjøre fra Tromsø 24. eller 25. september med alt pikkpakk. Kjører via Sverige og tar en overnatting der før jeg kjører videre helt til Hamburg i Tyskland hvor jeg planlegger å ankomme på kvelden 26. september.

Den 27. september tar jeg meg en dag med besøk på Miniature Wunderland. Koster ca 100kr i inngangspenger og er lurt å komme tidlig om morgenen. Finnes også noen pakkeløsninger her med inkludert overnatting.
Om det er flere som vil være med hit så bare si ifra så slår vi oss sammen.

På kvelden torsdag 27. september kjører jeg så nordover igjen til Skærbæk.
Blir her over hele helga til mandag 1. oktober og kjører da tidlig på morgenen til Billund. Her blir det diverse butikkbesøk og setter så snuten hjemover igjen.

Jeg trenger derfor ekstra overnatting torsdag-fredag og søndag-mandag i Skærbæk.

Dette skal jeg absolutt prøve å få med meg:D
Men som treig trønder, har jeg ikke kommet like langt i planlegginga som F0NIX;)

Dette er et “must” og med også i 2012, var med sist og var veldig fornøyd :smiley: . Anbefaler alle å være med til Skæbæk…

Count me in this year!

Jeg er også klar for en ny tur til Skærbæk. Igjen med forbehold om plass i en bil.

Har lyst om familiebudsjettet (på tid) tillater det.
Hadde det gøy i fjor, selv om utstilling er en egen genre innen legobygging. Siden jeg bruker mye av tiden til rydding, bygging med gutta mm blir det lite tid til ferdigstillingen av mitt store fjell - så er det vel håp i hengende snøre
Bård

Dette høres veldig spennende ut og noe som kunne vært morsomt å være med på. Dagene er booket i kalenderen :smiley:

Da er første påmelding med 12 påmeldte sendt over til LEGO Fan Weekend staben =)

Fortsett og meld dere på så oppdaterer jeg informasjonen hos staben.

Da blir jeg nr. 13 - jeg har forlengst reservert dagene i min kalender.

Supert =) Må bare snakke med Peter i morgen. er vist noe galen med mailen hans =(

På grunn av ekstremt stor påmelding (langt over det dobbelte fra sist høst, ca 120) må vi desverre fortelle at det er foreløpig fullt.

Kommer tilbake med mer info så fort jeg vet noe!

Det jobbes med og få til alternativer.

Foreløpig påmelding til eventet er ca 350 personer.

Priser for dere som er påmeldt kommer vi med senere når påmeldingen stenger (31.06.12).
Priser er også nevnt i sin helhet i første posten.

Jeg trenger noen å dra sammen med nedover. Skal ha med noen modeller nedover. Telefon kiosk og noe annet. Mulig frihets gudinnen. Noen som har plass? Send en PM.

Mulig noen kan svare deg allerede nå, men tror kanskje det er litt tidlig. Det blir vel i år som i fjor og andre år at det er flere som reiser nedover med bil (i fjor tok vi en organisering på det når det var noen uker igjen. I fjor fikk vi alle nedover som ønsket/kunne og det får vi nok til i år også :wink:

Vet av erfaring at det er viktig å komme med slikt tidlig.
Lettere å komme først enn sist.

Jeg kjører nedover til Skærbæk, men det blir nok igjennom Sverige…