LEGO Fan Weekend 2011 Skærbæk

Hei

Under årsmøte/byggeweekend ble det informert om endringer i år på påmelding til Skærbæk. Dette innebærer at hyttekoordinatorene (dvs. Eiker og jeg på hver vår hytte) må sende inn en felles liste for alle som skal meldes på. I første omgang handler det om overnatting/hytte og mat som de skal ha påmelding på. Det er bestemt at det i første omgang blir bestilt to hytter frem til mandag (hvis noen må reise søndag er det helt greit, men anbefaler å være over til mandag hvis mulig).

Det dette innebærer at jeg eller Eiker må ha en bekreftelse på hvem som skal være med og hvilke måltider som skal bestilles fra Skærbæk. Vi skal sende bestillingen tirsdag 24.mai kl. 17, så det haster!!

Påmelding her: brikkelauget.no/side/events&event=51
(husk å komenter på hvilke måltider du ønsker)

Vi plasserer påmeldte litt tilfeldig på den enkelte hytte i påmeldingen, men rokker om intern seinere i forhold til hvem som bor i hvilken hytte.

påmeldt
gleder meg
bård

Status dags dato er at 11 nationer har tilmeldt sig årets vigtigste internationale fan weekend…
Har du ikke bestilt hytte endnu, så skynd dig. Der er kun få tilbage.

Brikkelauget har for lenge siden bestilt tre hytter hvor mange av Brikkelaugets medlemmer som er påmeldt er fordelt på. Det er fortsatt plass i hyttene og hvis noen ikke har fått det med seg eller leser forum så er det fortsatt muligheter å henge seg med på en av disse hyttene.

Tillegsinfo: 150 deltagere og deriblant folk fra Brasil :wink:

Nå er det blitt sendt ut skjemaer for registrering av MOCs til de som har meldt seg på (hvis noen som har meldt seg på ikke har fått, si fra). Så da er spørsmålet: er det noe interesse for å prøve å få til en felles layout av noe slag?

Jeg vil gjerne få stille ut noe. Har nå laget ferdig min versjon av Hjukse bro, denne spenner ca 1,2m i bordhøyde, er imidlertid ikke ferdig med alt av fjell under/på siden, men dette vil jeg kunne bli til Skærbæk. Holder på med Flåmsbana, men dette er en layout på 3x4m og det er usikkert om dette kan bli ferdig til september. Ellers har jeg modulærbygg som kan være en del av en bylayout og selvsagt tog og skinner…bl.a. Flåmsbana - toget.
Reiser ca 10 dager fremover, men kan poste bilder av det jeg har etter hjemkomst.
Regner med å kjøre bil til Danmark. Kan ha med henger :smiley:
Vi snakkes,
Bård

Hej Bård

Det går sikkert fint med at udstille, men dit bidrag skal tilmeldes.
Skriv til info@fanweekend.dk hvor du kan få svar på alle dine spørgsmål.

Jeg er kun budbringer - ikke arrangør.
(Jeg har nok i LEGO World).

MVH
Svend Erik

Bilder fra Skærbæk

Flickr Eiker86

Keep ‘em comin’!
Arti å få litt bilder, føler man neeeeesten er der :sunglasses:

Mens man venter på at Eiker86 eller andre fra Brikkelauget som var på LEGO Fan Weekend 2011 skal legge ut flere bilder så kan dere jo kikke igjennom disse bildene:
flickr.com/photos/klementina … 736751640/

Fantastisk bilde: flickr.com/photos/klementina … /lightbox/
:stuck_out_tongue:

Var virkelig gøy å dra på tur med så mange fra Brikkelauget, håper vi blir enda flere neste år! :smiley:

Heh, i det bildet ser man jo både meg, Morty, eiker86 og Bjørn Einar. Og like etter det er tatt startet kaoset, Matija har visst en timelapse av starten. :smiley:

Så mye handla vi i bilen min at Qm måtte hjelpes ut…

Daws I piger og drenge!

Takk for turen!

Til Dokker som var heldige på fredagens rotekasseekstase: æ har bruk for mange av de hvite microfigurene.

Den 12 kilos eske med overraskelseslego overlevde ikkje til jul allikevel:-)
Mange forskjellige deler, få i ekstra stort antall, få Technic, få store formdeler, æ ville tru at den ville vært noko også for andre, mindre altetende.
Ulempe for mæ: fly/romfart og hjul, men ikkje så mange. Med Legomanna, deriblant SW. (ukomplette sådanne). Æ har lagt til sides to godteribokser full med deler,som æ vil beholde.

Gjenstår masse sortering.

Hilsen

Micha

Flere bilder:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=484802&n=0

[youtube=wide]nwOmOujd8Mg[/youtube]