Lego Education solcelle-cett

Heisann.

I løpet av danmarksturen forrige helg ble det klart at det var flere som ønsket seg sett nummer [set]9688[/set].

[setimg]9688[/setimg]

Jeg har sjekket hjemmesiden til Bergen Lek & Fritid, og de fører ikke dette settet i butikken - men jeg skal ha meg en tur opp dit og spørre om det er noe de kan ta inn hvis noen ønsker det. Så kan jeg eventuelt ta settene med til Fornebu.

En annen løsning er å kjøpe dem i England - jeg skal til London neste helg og kan bestille settene levert til min kompis der, og plukke dem med meg når jeg kommer. Rapid Electronics leverer gratis i England. Hos dem koster settene 90 pund stykket (832 kroner med dagens gunstige kurs). Er det noen som vil ha til den prisen? Tviler på de blir noe billigere andre steder.

I alle fall: Si fra om dere er interessert, så kan jeg ordne dette, enten på den ene eller andre måten. Blir det mange sett (Rapid Electronics har 9 stykker på lager akkurat nå) vil jeg kanskje ha betalt på forhånd, men et par stykker klarer jeg greit å legge ut for fram til november.

Crap. LEGObudsjettet er sprengt etter danmarksturen…så da er det jo bare å sprenge det enda litt mer. Jeg tar gjerne ett!

Mikroverkstedet selger dem for kr 1002,- + mva.
Kanskje mulig å få noe rabatt på en fellesbestilling?

Jo, men det skal fryktelig mye til at de havner under 832 kroner - inkludert moms og frakt…

Til 832 kr tar jeg også gjerne en sånn…

Hei
Dette er kanskje egen reklame, men jeg har også litt EDU :slight_smile:
Jeg har 4 stk av denne på lager, normal pris er 990,- (inkl mva).
Kan gi Brikkelauget medlemmer en pris på kr 900,- inkl frakt :slight_smile:

Mvh
Vegard

Jeg vil gjerne ha et slikt sett!

Det er et LEGO-sett. Lenkene i første innlegg i tråden viser hva det inneholder.

Prøvde å bestille fem på nettsida til Rapid Electronics i går, men de har lagt inn en sikkerhetsdetalj på sidene sine som gjør at den første ordren man legger inn som kunde ikke kan sendes til en annen adresse enn adressen som er knyttet til kredittkortet. Jeg trenger at de sender det til min kompis i London, så det går ikke. Ringer dem i morgen og spør om det går an å få til, og så kjøper jeg én til Luza, én til Cecilie, én til shutinc, og et par til. Antagelig en til meg selv og så er kanskje F0NIX interessert i en?

Sier fra i morgen hvordan jeg ligger an, så får dere evt en PM med kontonummer. Settene blir eventuelt med i bilen til Fornebu.

Jeg melder meg ut foreløpig. Har veldig lyst på en slik, men det var litt for mye penger og har for mange utgifter akkurat nå.

Da avlyser jeg hele greia her, dessverre, og anbefaler folk å benytte seg av det bittelitt dyrere tilbudet til Vegard i stedet. Problemet jeg støtte på var altså at jeg ikke fikk lov til å velge forskjellig regnings- og leveringsadresse på første ordren, og da jeg ringte fikk jeg bekreftet at de ikke hadde tenkt å gi meg noe fritak fra den regelen. Altså var den eneste muligheten da å få min kamerat i London til å legge ut, og når totalsummen beveger seg opp mot 4000 blir det litt voldsomt. Håper folk forstår det :slight_smile:

Går helt fint. Takk for initiativet!

Hadde vel ikke vært værre om du overførte pengene til din kompis i london.
Han bestiller alt hjem til seg og du henter hos han !

Kanskje like greit, jeg burde egentlig ikke bruke mer penger på Lego akkurat nå :stuck_out_tongue:
Ikke vet jeg hva jeg skal bruke en sånn til heller, hadde bare lyst på :laughing: