LEGO cruise skip / ferje

Hei
Godt og se at det er en plass hvor likesinnede kan møtes for og diskutere felles interesser.
Jeg fikk (sent på 80 tallet / tidlig på 90 tallet) et LEGO cruise skip eller en LEGO ferje av mine foreldre som jeg lurer på om det finnes bruksanvisning til? Jeg har ikke klart og finne ut hvilket sett det var heller.
Gjorde akkurat ett siste søk nå og fant ett sett, men tror ikke helt det er dette (kansje noe lignende?) www peeron com/inv/sets/1955-1 - LEGO 1955 - Color Line Promotional Set: Cruise Ship. Men forskjelden på mitt sett er at hovedvekten av brikkene har blå firkanter på de lange enkelradete hvite klossene, i beskrivelsen til dette settet så står og viser det at det er sorte firkanter.
Noen som vet om det er andre selskap (Mest sansynelig ett “promotional sett” kjøpt på en ferge under en tur som de har hatt) som har laget ferjer / cruise båter av denne sorten?
Ps. fant akkurat bruksanvisningen til 1955 settet via link fra den siden…Embarassed

Ser ut som om jeg fant svaret på Peeron sine sider ved og søke på “promotional set” mest sansynelig en av Silja Line sine båter Smile

Stena Line hadde også et slikt sett som LEGO produserte, og som blant annet inneholdt en rimelig sjelden 6x32 plate i rødt. Den hadde attpåtil akterporter og småbiler som kunne kjøre ombord. Dette settet inneholdt slike klosser som du beskrev; hvite 1x8 med “vinduer” i tillegg til noen slopes som også var dekorerte med vinduer.