Lego City 3222

Noen som vet når Lego City 3222 (Helicopter & limosine) kommer til norske utsalg???

Det har kommet :slight_smile: . Jeg har både kjøpt og bygget dette morsomme settet. Husk at dette er et Ringo-exclusive sett og kan kun skaffes i de butikkene.

Ringo-exclusive? Det hørtes jo litt kjipt ut for de som måtte bo på et sted det ikke finnes noen Ringo? Men det kan jo også forklare hvorfor jeg ikke har sett dette settet i noen butikker, har ikke vært i en Ringo på veldig lenge…

Noen som vet hvor Ringo nøtterøy ligger? Lego city 3222 kan man jo kjøpe fra Lego@home også. KOmmer denne ikke ut i andre butikker med tiden.

KOmmer det noe nytt nå snart?

Ringo har butikker over hele landet så alle får jo kjøpt settet :wink:

www.ringoshop.no
da blir legoen sendt fra drammen og ut til deg :wink:

Jaha? I følge ringo.no/sider/butikker_fylker.asp?Grp=13 så fins det ingen Ringo-butikker i Oslo, her jeg bor :stuck_out_tongue: Og bestille Lego på nettet kan jeg jo like gjerne gjøre fra S@H… Ikke at jeg er nevneverdig interessert i akkurat dette settet, jeg bare syns sånn “eksklusiv til en butikk-kjede” er noe skikkelig tull. Kan ikke skjønne at det er fordelaktig for Lego på noen måte.

hehe :wink: alle har jo internett, så ringoshop.no :wink: