Lego Castle-samling

Det var litt snakk om denne samlingen i finn-tråden. Jeg og en kamerat spleiset på samlingen. Vi er i prossessen med å fordele, og vi er ikke sikre på hvor mange av disse vi ender opp med å beholde. Muligens blir noen lagt ut for salg.

Men før det skjer, må jeg nesten vise fram samlingen. For dette er det drøyeste jeg har sett på en stund.
Settene er i svært god stand. Ser ut til å være komplette, og det meste er så pent brukt at jeg ikke kan fatte at dette har vært et barn sine.
Mitt 6080 fra barndommen har for eksempel ekstremt mye solbleking. Men her er det nesten ingenting. Ridderene har alle våpen intakte, uten tyggemerker. Åssen er det mulig da? Og trykkne er stort sett fine.

Ser at bildene nok er for store til å vises i tråden her.

Så her er de store settene: imgur.com/a/oXJ7L
Her er de små: imgur.com/a/PU3pw

Gratulerer med fin og misunnelsesverdig samling! Siklet selv på denne, men hadde ikke midler til å bli med på noen budrunde.

torbjose

Dere har hvert veldig heldige. Jeg husker flere av disse fra min barndom. Som ikke var så lenge siden. :slight_smile: hvis det er noen som skal selges så ønsker jeg gjerne å få vite hvilke. Og gratulerer med ett meget bra kjøp.