LEGO By

Dette er LEGO byen jeg har laget, hva synes dere, legg igjen en kommentar hva dere synes jeg bør endre på og hva dere synes var bra…

youtube:

[youtube=wide]3I8Woczea28[/youtube]

Flickr:

flickr.com/photos/69296888@N … 201582245/

For det første liker jeg ikke slike fotoalbum på YouTube, det gir meg ingen mulighet til å velge det bildet jeg vil se og zoome inn for å se detaljer og så videre. Men det er bare min personlige mening.

Selve byen var jo kjempeflott, men siden du spør etter ting du kan endre på så er det eneste jeg kommer på i farta: detaljer.
Slikt som reklameskilt, gateskilt, trafikklys og slike småting. Ellers hadde du jo masse folk og biler og slikt som laget liv i byen og det er veldig bra. Kanskje lage noen små scenarioer her og der med flere minifigs som gjør ett eller annet sammen?

Takk for kommentaren holder nå på å legge inn flere detaljer og scenarioer nå. La ut flickr link nå også :slight_smile:

Takk for mange flotte bilder på Flickr. Og nå fikk jeg jo sett at du faktisk hadde både skilt og mange av minifigurene som faktisk gjorde noe. Var jo mye liv i den byen. Kanskje du kan ta ett oversiktsbilde slik at vi får ett inntrykk av størrelsen? Ser ut til å være en ganske stor by…

Det Starbucks skiltet har du laget klistremerket selv eller kjøpt det ferdig? Ser uansett veldig bra ut.

Fin by det der ja.
Med gode muligheter for å vokse og forandre seg.
Stå på.

Fin by da =)
:smiley:

hei,
Jeg synes du har fått til en fin by. Fortsett byggingen. Dersom du er spesielt fornøyd med en ting du har laget helt selv (MOC = My Own Creation) kunne du jo ta noen flere bilder av bare denne slik at vi kan se flere detaljer.
Bård

Laget den selv, klippet ut logoen så satt jeg på dobbelside teip.

Glemte dessverre det, men har lastet opp noen videoer på youtube tidligere:
som f.eks:
LEGO Store

STARBUCKS COFFEE

United Colors of…Bears?

Etter å ha lest kommentarene her og har sett andres LEGO byer, har jeg gjort en del endringer. Her er en oppdatert utgave av byen:
[youtube=wide]G_Vaj2wIz3Y[/youtube]

og for de som ikke liker å se bilder på youtube, har jeg også lagt ut bildene i filmen pluss noen til på flickr:

flickr.com/photos/69296888@N02/

Nice! Og artig YTsnutt :slight_smile:

hyggelig å høre, takk!