Lego Brick Bank

Ny bruker her - og søkt litt rundt, men kan ikke finne noe sted å få tak i Brick Bank. :frowning:

Fant den på Finn.no ved en tilfeldighet, sendte melding til selger 6 minutt etter at hun la det ut, men fikk ikke noe svar. Og nå er annonsen deaktivert. :frowning: :frowning: :frowning:
Er det noen utsalgssteder i Norge for denne ennå?

Ikke enda så vidt jeg vet. Men du kan kjøpe den fra Lego.com. Gratis frakt og ikke noe ekstra mva. eller andre avgifter.

Lego.com er ikke aktuelt? :slight_smile:

Edit: Henrik var 30 sekunder raskere enn meg der.

Blir det ikke toll og annet tull fra Lego.com? :blush:

Nei

Hvis dette er ditt første modulhus (og ja, du kommer til å bli hektet) så anbefaler jeg deg å kjøpe med Pet Shop også. Sterke rykter på at den er på vei ut av produksjon i nær fremtid (vært i salg siden 2011).

Anbefaler å handle fra Lego.com, men husk å registrere deg som VIP-kunde før du foretar første kjøp. Da får du nemlig VIP-poeng (som du kan bruke på neste kjøp) på hver handel. Tilsvarer 5 % rabatt.

Det kan være lurt å ikke kjøpe i det hele tatt.
Jeg fikk Palace Cinema, og nå har jeg plutselig 5 til.
Regner meg som sinnsyk i gjerningsøyeblikket :stuck_out_tongue:

Men hvis du vil på det kjøret, så er Lego.com stedet å kjøpe fra.
Bare bestill alle de har først som sist. Du vet jo du kommer til å gjøre det uansett.

De har den også sannsynligvis på Outland. Men Lego.no er å anbefale. Det koster det det koster uten noen tillegg som tidligere nevnt.

Outland Oslo har ikke Brick Bank inne, med mindre det dukket opp i hyllene i dag :-p

De hadde den ikke i går…

Lego har den (enn så lenge) - 1599 og da er porto og alt av MVA etc inkludert (og VIP poeng som tidligere nevnt i tråden)
search-en.lego.com/?q=brick+bank&cc=NO

Som flere skriver så er det ingen skjulte overraskelser ved å handle på Legos egen S@H (shop at home)
Det er fri frakt ved kjøp over 500 kr.
I tillegg så hiver de med noe promogreier innimellom, og for tiden er det disse:
shop.lego.com/en-NO/LEGO-Current-Promotions

Så VIP i vei :smiley:

Som modul hus samler og Lego nettbutikk handler (S@H) kan jeg skrive under på det som mange skriver her.
Det er som å handle i hvilken som helst nettbutikk her hjemme. Du bestiller og det kommer på døren eller posten en noen dager senere.
Bare god ord å si om servicen.

Hurra - da blir det nok Lego shoppen ja… :slight_smile: Og den var jo ikke så altfor dyr heller i forhold til de utgåtte husene… :open_mouth:

Det blir faktisk mitt 3. modulhus, så er vel allerede på vei til å bli hekta… :stuck_out_tongue:
Kjøpte først Detective’s Office på Outland, og deretter Pet Shop (som jeg holder på å bygge nå) fra Luster bokhandel (av alle steder)… Men det spørs om bokhyllene har nok plass til alle de jeg ønsker… :stuck_out_tongue:

Det er alltid plass til flere hyller ?

Vi har noen av disse: ikea.com/no/no/catalog/produ … #/40219940

Det er akkurat plass til en baseplate i dybden - dvs, en stud omtrent går utenfor. Men fungerer veldig fint til å ha Klosseby på. Går vel 4 modulhus pr hylle hvis jeg husker rett.

Hehe - har faktisk 2 av disse Billy bokhyllene, men det er greit å få plass til noen bøker også… :stuck_out_tongue:
Uff disse plassproblemene altså! :slight_smile:

Om man skal handle flere sett til over 500kr, er det da ‘lurt’ å gjøre det i flere ordre, for å få flere promo-ting?

Om man skal handle flere sett til over 500kr, er det da ‘lurt’ å gjøre det i flere ordre, for å få flere promo-ting?
[/quote]
Jepp! Husk at det er doble VIP poeng fra 7-22 mars, så hvis du er i kjøpemodus så er det lurt å vente et par dager.

Hva med å slenge på noen smådeler slik at man havner over 9kr, og at du får et ekstra VIP poeng? Ser jeg blir å handle meg et par bygg i løpet av mars…
Mye bedre enn å se etter noe overprisa greier på alternative plasser.

Hvor ser man om et sett er på tur ut av produksjon forresten?