Lego brand store

Skal til london noen dager neste uke og tenkte da samtidig å ta en titt innom en av Lego’s offisielle butikker der. Lurte i den anledning på om man i fysiske Lego-shops får samme tilbud som på Shop@home med VIP-points og give-aways? Noen som vet?

Du får VIP poeng
Giveaways avhengig av kalenderen, da det på enkelte dager er spesielle temaer etc.
Har opplevd å få med sjelden polybag fordi jeg handlet mye og snakket pent med personalet…

Så bra :smiley:
Blir nok å gå med et par lapper er jeg redd, Hehe :stuck_out_tongue:
Hvordan er det med VIP-poeng da? Holder det med brukernavn, e-post, nummer? Eller må man ha et fysisk VIP-kort?

Har lest tidligere at de kan lage et VIP-kort for deg i butikken, om det fremdeles stemmer er jeg ikke sikker på.

Du trenger ikke VIP-kort, de kan søke deg opp på f.eks epostadresse.

De kan både lage kort til deg og søke deg opp via registrert e-post adresse.

Jeg koblet i sommer min konto med ett kort for å lette litt når jeg var innom å handlet.

Jeg logget inn på min VIP-konto og viste frem kundenummeret/e-posten til de bak kassen og fikk poengene. De står også skrevet på kvitteringen. En annen ting er at du får mer igjen for poengene dine i pund enn i norske kroner så jeg anbefaler å bruke opp poengene når du handler. Det var i hvert fall slik i januar sist jeg handlet der.

En annen ting er at de kjører tilbud på et stort sett hver måned. I januar var det Detectives Office.

Min erfaring er at de fleste ansatte trøbler med å finne meg på epost-adressen, til det går opp for dem at jeg ikke bor i UK.

Var akkurat det jeg erfarte at de stadig slet med å finne meg. riktig nok har jeg rotet det av og til til selv men gikk bedre med kort.

Har lenge prøvd via Support hos Lego å få det til men ingenting skjedde. Antagelig fordi vi ikke har Lego shop i Norge.

Jeg spurte LEGO kundeservice på tlf om jeg kunne få kort, men de lager ikke til oss i Norge fordi vi ikke har Brand store. Hun sa det holdt med VIP nummer. Logg deg inn på LEGO og sjekk kundeprofilen din der. Der står også VIP nummeret ditt. Skriv alt ned på en lapp, sparer deg for masse styr, og så kan det hende at de lager ett til deg der.

This. Det var akkurat dette jeg gjorde og de laget et kort til meg uten problem i butikken i Berlin. Riktignok med tysk tekst på baksiden, men det er jo bare gøy. :smiley:

Da har nok det endret seg siden jeg snakket med support. jeg ble lovet kort i posten, men som aldri kom. prøvde igjen og samme skjedde.
Men etter to forsøk i London, Har jeg nå kort knyttet til min eksisterende konto.

Jeg fikk fysisk VIPkort etter jeg spurte sist jeg var i Lego brand store København. De trengte bare mailadressen min.