Lego brand store Stockholm :-)

Hei
Jeg vet ikke hvor mange som alt har fått det med seg, men nå har Lego offentliggjort planene ift Lego brand store i Stockholm (eller nærmere bestemt Solna og varehuset Mall of Scandinavia).

DET kombinert med at svenske-toget nå skal bruke 4,5 timer fra Oslo til Stockholm må jo ses på som gode nyheter!

Resten av senteret skal åpne 12.11, så får vi håpe at også Lego butikken åpner samtidig :slight_smile:
OG ikke minst håpe at Lego har noe på gang ift Lego brand store i Norge også.

Mvh
Vegard

PS, Litt mer info i Lego’s jobb-annonse her:
http://www.lego.com/sv-se/careers/jobdescriptionpage?title=Store+Manager+for+our+first+ever+LEGO%C2%AE+Store+in+Sweden&id=52851057

Gode nyheter! Lenge siden vi har vært i Stockholm, så da kan det vel snart være på tide å ta en tur dit igjen… :wink:

Dette utgikk da det ikke var klart på norsk side :’(

Men jeg lukter fellestur til Stockholm på åpninga =p

Joda kom kontramelding på toget :slight_smile:
abcnyheter.no/reise/2015/06/ … -stockholm

Gode nyheter at Sverige får sin første Lego butikk!
Øker sjansen for at det dukker opp en i Oslo området også etterhvert…

Jeg har stort sett handla større sett når jeg har vært på reise i utlandet eller fått bestilt fra USA… For ikke mange år siden når jeg begynte samle kosta jo Lego halvparten (i USA) av det den gjorde her til lands stort sett :astonished:
Nå har det jevnet seg ut en del og i det siste har jo krona blitt helt pesetas, så nå er det ikke mye å spare på det lengre :confused:
Så da hadde det vært kjekt om vi fikk en egen Lego butikk her i landet :smiley: