Lego-bøker på Humble Bundle

Hei
Jeg fant noen PDF-legobøker til en fin pris på Humblebundle.com. Hvis man ønsker kan man jo gjøre et varp og støtte en god sak:
https://www.humblebundle.com/books

Gjelder (i skrivende stund) følgende LEGO-bøker:

Betal mer enn $15,00 for disse og alt nedenfor:
Steampunk LEGO (beskrivelse hos Amazon)
The LEGO Neighborhood Book: Build Your Own Town! (beskrivelse hos Amazon)

Betal mer enn gjennomsnittet ($13,42 i skrivende stund) for denne og alt nedenfor:
LEGO Space: Building the Future (beskrivelse hos Amazon)

Betal hva du vil for:
The LEGO Adventure Book, Vol. 1: Cars, Castles, Dinosaurs & More! (beskrivelse hos Amazon)

Dette i tillegg til de andre “non-LEGO”-bøkene som er i bundelen. Godt tilbud :slight_smile:

Kan også nevnes at de legger til flere bøker, som blir tilgjengelig for alle som betaler mere enn snittet. Tror tilbudet varer i ni dager til.

Noen som har noe erfaring med disse bøkene? Jeg holder på å lese The Cult of Lego og er sånn passe fornøyd. Men vurderer å slå til her…

Har sett litt på adventures boka i pakka, og den har en del byggeanvisninger, og mye bilder til å få inspirasjon fra.
Neighbourhood har jeg som vanlig bok, og den er også mye inspirasjon i.
I tillegg friske opp litt programmeringskunnskap så var det verdt de 15 $ jeg betalte.

Nå er jo jeg strengt tatt ikke helt upartisk her, men jeg anbefaler på det varmeste LEGO Adventure Book. Den har 14 kapitler signert forskjellige LEGO-byggere fra hele verden, og i alle fall… 13 av dem inneholder veldig flotte modeller :slight_smile:

Den skiller seg ellers fra en del andre LEGO-bøker ved at den kan leses fra perm til perm som en historie - det er ikke bare bilder og byggeveiledninger.

To nye LEGO-bøker lagt til:
Betal mer enn gjennomsnittet (for tiden $13.42) og få

  • Beautiful Lego og
  • LEGO Build-It Book, Vol 1: Amazing Vehicles

Begge to veldig flotte bøker*, som gjør denne bundelen absolutt verdt å anbefale.
Og alle som har kjøpt bundelen tidligere (og betalt mer enn gjennomsnittet) kan selvfølgelig finne disse på sin nedlastingsside.

*Spesielt Beautiful Lego. Etter å ha bladd gjennom den på skjerm fikk jeg bare enda mer lyst til å ha den i fysisk format.

Har kjøpt bundelen også. Anbefales på det sterkeste, mye penger å spare ift å kjøpe de i fysisk format eller enkeltvis. Alle bøkene finnes i PDF og EPUB og det er ingenting å si på oppløsningen.

bnordli: Har også boken Beautiful Lego i fysisk format. Det er en eksepsjonelt vakker Lego-bok, har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den. Den passer både som inspirasjon for oss nerder og som øyeåpnende showcase for folk som enda lever i sine Dark Ages. Løp og kjøp! $19 på Amazon.com, ikke så mye å lure på spør du meg!

Ha ha! Den likte jeg. DVS; jeg har på følelsen at én av de 14 modellene (men ikke nødvendigvis en av de 13 veldig flotte modellene; ) er ifra Bærrgen?! =-))

:wink:

Det er ikke 14 modeller, det er 14 kapitler, med til sammen over 200 modeller, hvis jeg ikke husker helt feil.

For øvrig: Ingen av modellene eller byggerne er fra Bergen. Men kanskje én av dem bor der…