LEGO Aske Me Anything - Bricklink 31.01.20

Frem til fredag arrangeres det en LEGO AMA (Ask Me Anything) angående Bricklink.

Mer informasjon på Bricklink.com

Arrangeres kl 15 fredag 31.januar 2020

Må jo være passende å bruke en tråd med Bricklink i tittelen til å nevne at jeg har jubileum med 250 tilbakemeldinger på Bricklink. Hurra! (har sikker litt flere bestillinger, det er noen få selgere som ikke har gitt tilbakemeldinger). Og tilbakemelding nummer 250 kom på samme dag som jeg hadde vært medlem i 6 år der. Er selvsagt også fornøyd med at alle tilbakemeldingene er positive.

Om jeg tar et anslag på ca 250 kroner per handel (det er sannsynligvis noen kroner over, jeg har som oftest benyttet muligheten til å komme nærmest mulig tollgrensen på 350) gir dette i snitt på over 10.000 kroner i året. Når jeg da tar i betraktning at jeg har bestilt atskillig mer i siste halvdel enn i første i denne perioden, og legger til settene jeg har kjøpt og pengene jeg har brukt på Lugbulk så innser jeg at det går en god del kroner på denne hobbyen hvert år. Men jeg konkluderer også med at det er det absolutt verdt :smiley: