Lego arrangement hos Cappelen Damm - lørdag 27 februar

Hei alle Lego venner

I forbindelse med vinterferien ønsker forlaget Cappelen Damm å gjennomføre ulike aktiviteter for barn, og lørdag 27 februar inviterer de alle barn til byggedag hos de i Oslo. Det vil bli noen store bord med masse brikker og klosser, og så legger vi opp til ulike konkurranser hvor barna skal bygge forskjellige ting.

I den forbindelse er vi i Brikkelauget spurt om vi har noen medlemmer som kunne tenke seg å stille opp og hjelpe til denne dagen. Oppgaven vår blir å hjelpe barna med ulike byggeoppgaver/teknikker og kanskje bygge noe selv basert på de klossene/brikkene som er tilgjengelig. Lego vil stille med klosser etc slik de pleier å gjøre på ulike arrangementer. Så langt er vi ikke bedt om å ha med oss noe å stille ut, men det kan komme endringer etter hvert.

Jeg ønsker derfor kontakt med medlemmer som kan tenke seg å stille opp denne dagen i Oslo, og være med å hjelpe disse barna med ulike byggeoppgaver.

Send meg en PM hvis du er interessert og så kommer jeg tilbake med flere detaljer etter hvert.

Skulle gjerne deltatt om jeg ikke hadde booket inn besøk av kompis med familie denne helgen.

Jahh, da skal vel jeg og dit da :open_mouth:

Klokkeslett?
Er hjemme fra nattevakt ca 5 og sover til 11-12, så det kan utover dagen for min del.

Det er fortsatt plass til flere medlemmer som ønsker å delta og hjelpe til på dette arrangementet.

Send en PM og bli med :laughing: :smiley:

Tosca

Litt mer info her:
cappelendamm.no/cappelendam … ntId=77135

“Her blir det utstilling av utrolige LEGO-byggverk” - skal det være fra Brikkelauget? :wink:

Heisann og nei - dette er noe som kommer rett fra Lego.
Vår oppgave denne gangen er å bygge ting sammen med barna, vise de ulike byggemåter og ha det moro.
Som det vises i annonsen er den første delen (fra kl 1100- 1300) beregnet på de aller minste (5-8 år), mens de litt eldre kommer kl 1300 - 1600.
Hvis dere har mulighet til å møte kl 1030, kan vi ta en brief i forkant og planlegge litt detaljer.

Antrekk: Trøye/ T skjorte fra Brikkelauget.

Følgende har pt bekreftet at de kan være med:
Herman
Sjanten
Freddie
MrFuture
Sjantine
Tosca
Jacobright
Icong

      • (send meg en PM) Ajour pr 15/2-2016

Jeg håper det er greit at jeg tar på litt mer enn bare Brikkelauget-skjorte.
Bukse og sko, for eksempel.
:open_mouth: :mrgreen: :wink: :blush:

Hvor er det dette skal skje?
Akersgata 47?

He, he - høres fornuftig ut Herman :smiley:

Ja, Akersgt 47 er stedet!