Lego 71044 Disney tog med togstasjon


71044 Disney Train and Station
Denne kommer ut 1 september og ser kjempe spennende ut. Dette er noe jeg vil hamstre så fort den kommer ut.

Ettersom bilde kan være maks 512 kb så er det umulig å få lagt ut bilde her.
Dere får Google opp sett nr og se bilde der :wink:

Tok meg friheten til å legge inn bilde og lenke til Brickset i posten din. :wink:

Og ja, det ser absolutt veldig pent ut, og gøy at vi endelig fikk Langbein som minifig. :smiley:

Supert, takk for det :slight_smile:
Ja var på tide med en Langbein :wink:

Da var settet bestilt og bare å glede seg til det kommer i posten :slight_smile:

Til tross for at jeg bestilte denne 21 august kl 10:00 da den åpnet opp for VIP så har jeg fortsatt ikke fått den. PostNord bare roter det til som med alt annet, er så forbannet på at Lego har begynt å bruke dem. Det fungerte jo så fint med posten.

Pakken min ut ifra sporinga går fra Oslo til Drammen, så tilbake til Oslo også til Drammen igjen osv. Den har til nå gått frem og tilbake mellom Oslo og Drammen hele 3 ganger.
Får SMS om levering 28 august, så ny SMS med levering 29, så ny SMS med levering 30 også nok en ny SMS med levering 2 september. Men nei da den kom ikke idag heller :frowning:

Hadde jeg vist at Lego hadde gått over til PostNord hadde jeg aldri bestilt denne fra Lego og heller venta til den kom i butikken.

Når pakka har reist tre ganger frem og tilbake er det på tide å ringe eller sende epost, og ta med sporingsnummeret.

Litt O.T, men:
Egentlig er det ikke Postnord de bruker, men DPD, som har avtale med Postnord i Norge.
Før var det DHL.

Min forrige bestilling gikk også med postnord. Låg en uke på lager i Larvik. Sendte mail til Lego, og de var klare til å sende nytt, men jeg ringte også postnord, og de fikk ræva i gir. Send klage til Lego, og la de vite hvor dårlig postnord er.

Jeg har vært i kontakt med både Lego og PostNord så håper det skjer noe snart.
Lego beklaget veldig og PostNord sa bare, «oj det var rart…, vi skal fikse det».

Var på nytt i kontakt med PostNord idag og nå lovet dem at den skulle komme imorgen så får nå se.

Ble lovet levering 4/9, så idag 5/9 men ingenting kommer. Har vært i dialog med PostNord 3 ganger bare idag. Nå ender dette opp med at Lego sender nytt med DHL til tross for at pakken min ifølge sporinga bare er 30 min kjøretur unna meg.

Holder meg langt unna nettbutikker som benytter PostNord.
Fra nå av bestiller jeg kun fra Lego når jeg skal ha mye og da bruke DHL Express, ettersom dette koster endel så kommer det til å bli lite bestillinger fra meg på Lego så lenge det blir brukt PostNord.

Holder meg langt unna nettbutikker som benytter PostNord.