Lego 4999 =)

Fikk tak i dette via finn.no (nytt og uåpnet). Var en som hadde lagt det ut til salgs mellom 16 og 17 en dag. Fant settet rundt 18-19. Her måtte jeg bare slå til, så sendte melding til selger hvor jeg spurte om det var solgt, hvis ikke kjøpte jeg det. Så fikk kjapt svar at ingen hadde kjøpt det, så settet var mitt =) Ikke lenge etter hadde 3 personer ringt og spurt etter settet, så hadde hellet med meg for en gangs skyld…

Og mens jeg er i gang, så fikk jeg tidligere tak i settet under. Esken var åpnet, men legoen lå fremdeles i sine plastposer, så med andre ord, så godt som nytt. Men en ting manglet, og det var Klistremerkene. Snakket med selger, og hun/han sendte meg flere klistremerker fra andre lego sett, men ikke til dette settet. Så da lurer jeg på, er det noen som har klistremerket til dette togsettet liggende og kanskje til salgs?

Hvor mye ga du for det?

Sikla på det settet når jeg var i Skærbæk, der kunne det blitt mitt for 2000 DKK, men nei, syns prisen var litt stiv.

Oste Hovel

Settet som det er bilde av her har tilogmed en komplett blå ytter-eske, og ser jo generelt strøkent ut!!

Jeg kjøpte 4999 på ebay i sommer for $100. Da fikk jeg komplett sett og en helt maltraktert eske med på kjøpet.

i skærbæk?

Jeg ga 1750kr for det + 100kr i frakt, så totalt 1850,- :stuck_out_tongue:

her er noen klistremerker fra bricklink
http://www.bricklink.com/search.asp?pg=1&q=4563&itemType=P&shipCountryID=NO&viewFrom=sf&advOpt=Y&sz=50&searchSort=B

Ja, har sjekka med Bricklink, men det er jo den prisen ett slikt klistremerke går for som fraråder meg til å kjøpe. Så derfor jeg gjør et forsøk innpå her om noen evt. ligger lavere i pris. Men ellers takk Eiker86 =)

la ikke merke til at det bare var ett merke på de billige :wink:

Ja, i Skærbæk, Denmark under LEGO Fan Weekend 2010.

Oste Hovel

Synd vi ikke visste at du var der da. Vi var en liten delegasjon fra Brikkelauget der, med en liten layout. Jeg gikk i Brikkelauget-T-skjorta mi under hele arrangementet hvis du hadde lagt merke til det. Du får slå deg sammen med oss neste gang da :slight_smile:

Eller vare deg og dine jeg hilste på på utsiden? :wink:
Ikke meninga til deg Bjørn Einar :wink:

Yupp, men neste gang blir jeg vel med alle sammen fra Brikkelauget å stiller ut noe stæsj.

Oste Hovel

Johnsen: Heldiggris x2 :laughing: