Lage MOC i EPUB-format for Apple og MOBI-format for Andriod.

Slike lager du MOC designet som ebook i rette format spesielt beregnet for Andriod og iPad/iPhone, Dvs EPUB/MOBI formater. Du trenger et program som du kan laste ned her. Du kan også dele/selge på Apple sin iBookstore. Jeg anbefaler dere å velge å lage magasin for det kan også automatisk konverteres før opplastning til ebook samtidig som du også kan bestille og selge et fysisk magasin. Du kan også puplisere din ebook på facebook og tvitter. Om du velger å ta penger for det er din sak. Personlig gir jeg det bort gratis unntatt hvis det er fysiske magasiner.

Grunnen til at jeg anbefaler dette er jo at nettbrett er veldig hendig og å sveipe 40 sider ned på en PDF er ikke gøy, da er en ebook mye mer brukervennlig.

Selv har jeg lagt ut en veiledning til veteranbilene fra 1975 på Apple store. Den er nå til godkjenning av Apple men blir sikkert godtatt og da ligger den nok i Apple iBookstore om ikke alfor lenge så kan dere se selv.
Men her kan den lastes ned gratis så dere kan prøve selv på nettbrett hvor mye mer brukervennlige disse filformatene er: blurb.com/ebooks/599533-lego … nault-1925

På denne websiden finner du alt som du trenger for å lage selv
blurb.com/getting-started

Hvis dere vil vite hva jeg mener med å lage i Apple og mobiformat og vil vite hvilke muligheter dere får så søk iBooks på Aktuelt og søk bare Lego Rolls Royce. Det er nok. Da får dere opp en veiledning som jeg har laget på Mac’en. Den ligger nå på Apple sin side. (den passer på iPad, Mac, iPhone og iPod touch)
Min veiledning er gratis.