Krisehjelp til Brickworld-prosjekt

Hei! Jeg har en liten krise på gang. Holder på å gjøre ferdig en MOC til Brickworld i Chicago, og trenger desperat noen av disse:
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3665
…i dark blue!

De er sjeldnere enn hønsetenner, og koster deretter. Jeg har fått tak i noen på Bricklink til en forholdsvis overkommelig pris, men på grunn av mystiske omstendigheter kan selgeren ikke sende dem før om en ukes tid, og det blir for seint. Jeg trenger minst fire stykker, men jo flere jeg får tak i, jo finere blir prosjektet. Og jeg er villig til å betale…

Kan noen hjelpe? Håper det…

hadde desverre ikke en eneste en :confused:

Kunne du funnet den på BS? Fant ikke riktig farge der ;/ Lettere å se om jeg har noen sett med den brikken på BS synes jeg…

Tror jeg fant den? Earth Blue på BS… Kun 1 sett!? Har dessverre ikke dette settet tror jeg ;(

brickset.com/parts/4274574

Ja, den finnes bare i det ene Harry Potter-settet - og det koster selvfølgelig også flesk. Så det er ikke noen løsning å kjøpe settet i stedet heller…

Au da :slight_smile: viste jeg hadde sett de et sted.

Sikkert på grunn av at jeg prøver å få akkurat det settet komplett, ut i fra deler jeg fikk i en kasse løse klosser.
Har kun en og trenger 2. :cry:

Så må nok dessverre melde pass denne gang.

Stemmer det at de kun fins i dette settet?

[setimg]4762[/setimg]

[set=4762]4762[/set]

Yes. Dessverre…

Og i det settet er det bare 2 stykk av den brikker. Lurer på hvorfor lego i det hele tatt har laget den jeg?

Oki, baklager. Har en lot med en del harry potter sett, men ikke akkurat den.

lord_nuker: de er selvsagt laget for å frustrere L@go. :stuck_out_tongue: Jeg tror ikke det koster så mye ekstra å lage en lot i en ny farge, så lenge de har forma og plastkulene i rett farge fra før. Det er vel formene som koster?

Fant 2 stk ganske pene i Dark Blue kassen min - hvis du fortsatt er på jakt etter de?

Tosca :smiley:

JA!! Veldig veldig lyst. Fantastisk! Kan du få slengt dem i en konvolutt og sendt dem over fjellet? Name your price :slight_smile:

Sender deg adressen på PM!

Håper fortsatt noen andre også klarer å spa opp noen - som sagt blir det penere jo flere jeg kan få tak i, men jeg må ha i alle fall fire…

Hvis du kan fullføre MOCen på stedet har det kanskje noe for seg å forsøke Brickworld-gruppen på Facebook?

God idé! Will do.

skal sjekke med jr om han har det settet, kan ikke huske å ha sett det i hus men ringer og sjekker. (Enklere enn å gå igjennom tre kasser med 60 kg lego…)

Han manglet det settet

Da har jeg blitt hjulpet tilstrekkelig til at jeg kommer i havn med prosjektet til Brickworld. Tusen takk til dere som stilte opp - dere vet hvem dere er :wink:

Brikkelauget leverer!