Konkurranse: fotokonkurranse sommer


Måtte få litt frisk luft og god utsikt

4 Likes

Straks klare for avgang fra Oslo Lufthavn.

6 Likes

Legger de siste forberedelsene på gressmatten før kampen.

6 Likes

6 Likes

Trøbbel i dinoparken …som vanlig :roll_eyes:

4 Likes


“Næmmen hei?! Hva heter du da? Skurt?” :frog:

4 Likes


“Alt er helt utroooliiig!” :notes:

EDIT: Ser at jeg ikke kan legge inn mer enn 3 innlegg etter hverandre uten at noen kommenterer i mellomtiden, og har ytterligere 3 bilder som jeg tenkte å legge ut her…
Er det noen som kunne lagt inn et bittelite skribleri nedenfor? :grimacing: :pray:

3 Likes

På vei for å mekke litt i morgensolen :slight_smile:

3 Likes


Klossulf og Svampebob ser på at Motor-Ola sjekker om den nye doningen flyter…

(takk for at du la ut det kule bildet, @paalrise :star_struck::+1: , da får jeg lagt ut de 3 siste bildene mine)

3 Likes


Klossulf har fått oppdraget med å lufte Rexterminator. :grimacing: Da må man være litt kreativ…

3 Likes


Klossulf på sykkeltur Danmark i sommer. I bakgrunnen: paraplyhimmelen i Vejle Midtpunkt.

EDIT: Originalbilde (dinosaur og hodeskalle) erstattet etter at jeg leste konkurransereglene litt nøyere… her var det ingen minifigur med, kun dinosaur. :see_no_evil:

3 Likes

Tusen takk @Terrax :slight_smile: Jeg fikk da endelig tatt et bilde i dag jeg også, og lagt det ut :slight_smile:

2 Likes

Det tar tid å mekke, bra det fortsatt er lyst :slight_smile:

3 Likes

Mekanikeren kommer til å slite med ryggen etter den beinstillinga der… :grimacing::sweat_smile:

1 Like

Han er helt alene mot keeperen! Han løper inn! Han skyter!

5 Likes

Kan jeg få bildet uansett? Var kjempekult!

2 Likes

Pelle i tyttebærskogen

4 Likes

Må… bygge… videre…

5 Likes

Han ække helt god ellers heller :slight_smile:

1 Like

De ryggplagene ligger for øvrig til familien :wink: LEGO 673: Rally Car and Motorbike | Brickset: LEGO set guide and database

1 Like