Kongsberg stasjon

Her er noen bilder mens stasjonen bygges. Skala er ca 1:41 (minifig). Dette er bare deler av “råbygget”, detaljer som gjør det flott kommer snart. Det har vært viktigst i starten og finne proposisjonene osv.
[attachment=0]IMG_1220 (640x480).jpg[/attachment][attachment=1]IMG_1219 (640x480).jpg[/attachment]

Bygget er i dag tilsvarende very light bluish grey, men det er en farge som det finnes få brikker i og valgte å bruke LBG. Flere bilder kommer senere ettersom mer kommer på plass.

Morten

Flotters Morty =)
Er akkurat som å stå å se på bygget =)

Stilig! Dette blir kjempebra Morty!
Kjapt går det også. Jeg fikk jo se noen snikbilder nå i helga mens han holdte på med de første par klossehøydene i grunnmuren og litt av vinduene.

Blir morsomt å følge med utover.

Morty, i mangel av digitalkamera (når det er i bruk andre steder) så kan du jo ta stillbilder med webkameraet ditt. Det har en veldig bra oppløsning og blir ok bilder om man har god belysning.

Håper vi får se mere bilder etterhvert som du går frem i prosessen.

Kanskje legge en link til de to bildene på wikipedia slik at folk som ikke har sett stasjonen vet hvordan originalen er?
…eller, det trengs jo strengt tatt ikke da du jo holder deg veldig nær originalen med din modell :wink:

Syns det ble bra sånn. Som du sier så er jo originalen i en litt annen farge, men det må vi
nesten leve med siden Lego lager begrenset fargeutvalg.
Nå skjønner jeg hvorfor du blei så interessert når jeg nevnte togstasjon hos CowboyGibson :smiley: