Komplett.no selger Lego

Komplett.no har tatt inn Lego i sitt sortement og selger Lego fra i dag av.
Forløpig er det ikke noe på lager, men det kommer sikkert fort. Kanskje ikke de beste prisene, men har man f.eks. ei kone som jobber der så får man jo litt rabatter Very Happy

Du må gjerne si ifra om en viss kone får mer enn 20% i rabatt Wink Ellers blir det nok bedre å ta en tur innom Pytt&Panne, da de har fast 20% på all LEGO.
Men ellers er det bra at man får stadig flere steder å kjøpe det fra.

Matija wrote:
Du må gjerne si ifra om en viss kone får mer enn 20% i rabatt Wink Ellers blir det nok bedre å ta en tur innom Pytt&Panne, da de har fast 20% på all LEGO.
Kommer vel litt an på hvilken prislinje Komplett legger seg på (så ingen av de få produktene jeg kjenner pris på, og orker ikke sjekke). Pytt & Panne har 20%, ja, men de er svindyre i utgangspunktet. Extra Leker er for eksempel stort sett billigere med normalpris enn P&P er med 20%. Dessuten blir det frakt fra Komplett..

På dem jeg så på Komplett var det listepris, akkurat som på Pytt&Panne (før rabatten), Edwis og nesten alle andre. TRU har i utgangspunktet bitte litt lavere priser og Extra Leker har jeg ikke sett.

Matija wrote:
.......og Extra Leker har jeg ikke sett.
Extra Leker har ca 15% avslag på veiledende utsalgspris. Ansatte har en rabatt i tilegg til dette... Wink

Det er nok bedre rabatter enn 20 %, men er nok bare for nærmeste familie Smile

Er ikke vi her en big happy family Wink