Kommende arrangementer?

Nå er det vel bare en måneds tid til Teknisk Museums Legofestival (og tilsvarende andre rundt i landet?), og KidsExpo er vel ikke så langt unna heller - er det tenkt noe rundt vår deltakelse på disse enda?

Har hørt rykter at det kan ende i krasj med en Desucon type arangement, Teknisisk museeum og den planlagte turen.
Men ingenting er fastsatt ennå av de andre tingene.

Hei,
antar det er Build the Change dere etterlyser informasjon om. Datoene er tentativt fastsatt (varierer litt i de forskjellige byene), men vi venter på endelig bekreftelse før vi publiserer de. Vi skal ha styremøte i Lauget tirsdag neste uke, så regner med detaljene skal være klare kort tid etter det. Deltagelse og opplegg for KidsExpo håper jeg også vi kan få ut noe info om etter dette.

Men for å styre ryktebørsen litt og gi dere noen helger å foreløpig sette av:
For dere Oslo-væringer ser det ut som det blir siste uke i september + de to første i oktober som gjelder, Tromsø omtrent det samme. Bergen vil trolig få BtC i hele oktober. Tønsberg venter på en koordinator, så den ser vi an litt til. Som tidligere så er det høstferien(e) vi må fokusere mest på, det er da det kommer mest besøkende. Dette er uke 40 i Oslo og uke 41 i Bergen.

BtC vil ikke komme i konflikt med det skandinaviske arrangementet i Billund i slutten av oktober (med unntak av de helt siste dagene av BtC Bergen, men det lever vi fint med), heller ikke med KidsExpo i starten av november.

Teknisk museum i Oslo har gått ut med dato for når de skal ha Build the Change (eller legofestival som de kaller det):
Starter lørdag 24. september, Sent Lego Minecraft kveld 13. oktober og avsluttes 16.oktober.

Godt å høre.
Vi som var på Desucon prøvde å se litt frem og beregnet i forhold til tidligere, om når de neste eventene kunne dukke opp.
Da så det ut til at mye havnet i “feil” uke :slight_smile:

Føyer til at jeg forøvrig har ikke hørt noe mer fra Concrew (arrangøren av Desucon), så derifra er det helt stille.

Blir det noe Toys R Us event i høst?

Jeg har ikke hørt noe ennå, og skal melde fra så fort jeg har fått litt mer info :slight_smile: