Klesbutikk

Siden vi desperat trengte to hjørnebygninger for å avslutte Bønnas gate, begynte Anne Jorunn og jeg på noe. Mens hun lager en gatekafé (og nei, det er ikke Cafe Corner), bestemte jeg meg å lage en klesbutikk. Her kan dere se resultatet:

Lokaler i første etasje er til leie, så det er bare å gi tips! Hvis ikke så blir det trolig en pizzeria. Kontorlandskapet i tredje etasje blir enten til et meglerfirma eller flyselskap (noen bedre ideer?). Loftet blir nok et atelier.

Hei egentlig er det jo litt morsomt at det ikke er noe i første etasje men at de driver og bygger der. Så kommer spørsmåls-delen: det jørne som peker mot “deg” i tredje etasje hvordan har du laget det ??

Klossmann! Very Happy
Den snurredøra var jo morsom, da. Jeg er også enig med oleboy at første etasje pusses opp, dvs. stilas bak vinduene, noe synlig verktøy osv, skjønt jeg tror kanskje et bakeri hadde vært morsomere å se på, med alle kakene i vinduene og personer som sitter og drikker kaffe.

Freddie wrote:
Jeg er også enig med oleboy at første etasje pusses opp, dvs. stilas bak vinduene, noe synlig verktøy osv, skjønt jeg tror kanskje et bakeri hadde vært morsomere å se på, med alle kakene i vinduene og personer som sitter og drikker kaffe.
Det blir i så fall litt for mye kaffe og for lite arbeid (som sagt blir det nok en kafé på det andre hjørnet). Oppussingsobjekt er også en mulighet, ja. Ang. hjørnet i andre og tredje etasje (samme prinsipp ble brukt), vel, det er jo bare å hente frem LEGO og prøve å lage det selv, så ser man fort hvordan det ble gjort (hint: det er ikke festet, men det kan heller ikke bevege seg) Wink