Kjøper eller bytter Minifigs serie 1

Serie 1:

Jeg mangler
Nr 1, Indianeren
Nr 9, Magikeren
Nr 10, Bryteren
Nr 12, Ninjaen

Kan bytte i
Nr 2, Cheerlederen (2)
Nr 3, Hulemannen (1)
Nr 4, Klovnen (1)
Nr 6, Skateren (1)
Nr 7, Roboten (3)
Nr 8, Kræsjtestdukken (2)
Nr 11, Sykepleieren/legen (3)
Nr 14, Skogsmann (1)
Nr 15, Dykkeren (3)

Serie 2

Kan bytte i
Nr 1, Mexicaneren (1)
Nr 2, Spartaneren (1)
Nr 6, Politimannen (4)
Nr 7, Forskeren (2)
Nr 10, Vektløfter (1)
Nr 13, Aframusikeren (1)
Nr 14, Judomannen (2)
Nr 16, Faraoen (1)

EDIT: Har fått alle i serie 2.

Er ikke serie 2 fortsatt mulig å få tak i? Trodde den nettopp var kommet i butikkene jeg…

Uansett, hvis du bor i Oslo, så kan jeg kanskje hjelpe deg meg noen av serie 2 figurene, i hvertfall sirkusmannen og heksen. Jeg har allerede alle figurene, men jeg tar gjerne en ekstra romer og en vektløfter i bytte.

Finner ikke flere her i distriktet. Snakker 3 butikker i kjørbar avstand, bare.

Serie 1 Mangler : Jeger
Ekstra : Tryllekunster, indianer ( 3 ) , sykkepleier, Ninja,
Serie 2 Mangler : Vampyren,
Ekstra : Egypter

Kan ikke vente til serie 3 ennå ingen som vet noe om denne? når hvor og hva som kommer?

Fått meg jobb på ekstra leker så kan si jeg koser meg fortiden :slight_smile:

Noen testa noen av spillene?

Da er det nok vår tur til å spørre deg om sånne ting?

holder oss informert om gode tilbud du da? :wink:
hvor i norge ere du har starta da?

Var innom Runes på kjelsås i Oslo for noen dager siden. De hadde da forsatt masse minifig serie 1 igjen. Dem sa også at de hadde bestilt 10 esker med serie 2 sa dem. Dama i kassa der virket som hadde litt dilla på Lego.

P

Er det ingen som kan hjelpe meg å skaffe de siste fire figurene i serie 1?

Jeg har aldri helt engasjert meg i BrickLink og føler meg noe lost der inne.

Andre muligheter?

Jeg kan sette en ninja til side for deg, hvis det hjelper (hvor holder du til, forresten?). Andre har jeg dessverre ikke fått ennå.

Hehe,

Så Toys’R’Us og BR leker tar ikke inn disse… men Runes på Kjelsås? :smiley:
Må jo elske folk i dette landet da.

Eiker vestfold men er jo ikke sjef der ennå da :slight_smile: men har god kontrol på lego avdelingen da :slight_smile: Nå har jeg komplet begge serier . Lykke til skal informere når jeg vet om gode priser på lego.

eiker i vestfold? eller eiker og vestfold?

Tipper det var noe som “Eiker86, du spurte om hvor det var, det er nemlig i Vestfold”… muligens jeg tar feil da :slight_smile:

JA riktig det jeg holder til i vestfold som du spurte om. Skal si fra om det blir noen tilbud der.

Om du sender meg en PM med kontonummer kan jeg betale deg for figuren, porto og arbeid mot at du sender den i posten til meg??? :wink: Alle bidrag mottas med stooor takk!

Og jammen meg ser det ikke ut til at dette ordner seg! Supert, gutter! :smiley:

Man trenger da fler enn 1(3) cheerleaders?

:laughing:

aj-ml

Da må jeg ha noen flere :laughing:

Trenger sårt å få tak i zombie-figuren for å få komplettert serie 1! Noen som kan hjelpe?

Jeg kan evt. bytte i følgende minifigur: Crashtest Dummy, Ninja, Robot, Magiker, Cheerleader eller Lege. Har også noen fra serie 2.

Ta gjerne direkte kontakt på Mail: remiab68@yahoo.no

Om du skriver hvor du bor kan kanskje noen tipse deg om butikker i nærheten som har figurene?