Kakebro

Samtale med min mor for to uker siden:
“Se på den broa som kan gå mellom to kaker, hadde ikke det vært fint?”
“Ehm… hadde vært mye kulere om den var i LEGO”
“OK, da lager du en i LEGO da?”
“Eh… Tuller du nå eller? Hvordan skal jeg rekke det?”
“Det fikser du!”
“Javel… ok, jeg kan prøve”

På lørdag giftet jeg meg, og i den anledning har jeg da altså laget en bro i LEGO som gikk mellom bryllupskakene. Etter samtalen over heiv jeg meg over LDD så fort jeg kom hjem og startet med å teste ut forskjellige design før jeg gjorde to bestillinger på bricklink den påfølgende dagen. Akkurat i tide (onsdag før bryllupet) dumpet den siste bestillingen ned i postkassa og jeg fikk gjort broa ferdig. Her er et par bilder av resultatet:
[attachment=1]lego_kake_bro_800x600.jpg[/attachment]
Nærbilde av LEGO-brudeparet:
[attachment=0]lego_kake_bro_closeup_800x600.jpeg[/attachment]

Wohoooo, gratulerer så masse! Fantastisk bro!

…å, du giftet deg i tillegg, gratulerer med det også da! :wink:

For det første grattulere så masse med giftemålet.

Og det var en fantastisk flott bro.
Kjekt med sånn utsmykning som kan brukes igjen til noe annet seinere :slight_smile:

Den var jo meget stilig :smiley:

Og gratulerer så meget med giftermålet, du får ha lykke til med å gjøre AFOL av ham :laughing:

Gratulerer med giftemålet!
Fin bro ble det også. Venter spent på å se neste prosjekt…

Takk takk alle sammen :smiley:

Jepp, mye bedre enn sånn engangs-greie som går rett i søpla etterpå!

Hehe, ja, enn så lenge er jeg fornøyd med at han aksepterer LEGO-galskapen min, men jeg håper jo å få ham over fra aksept til iver med årene :wink: Han viser stolt fram ting jeg lager til kompisene sine da, så det er håp :laughing:

Sikker på at han ikke legger til “Se hva JEG må leve med!”? :wink:

Hehe, jeg håper da ikke det :unamused:

Gratulerer med giftemålet!

Får håpe han er en av de mer tolerante mennene som aksepterer litt barnslighet hos andre voksne, og ikke minst i sin fru! Det sagt, det var en flott bro, og hadde garantert gjort seg fin i andre sammenhenger også.

Utrolig kult - å gratulerer som nygift!

Når jeg gifta meg for et par år siden, hadde morsan lagd en sjokoladekake som piratski dekorert med LEGO-pirater - dog går brua di på bryllupskaka det piratskipet en høy gang!

Edit:skriveleif