Juni varer på vei inn

Snodig! BR på Oasen i Bergen hadde sommerhuset, så det sikret jeg meg i dag.

De er jo allerede ute noen steder, men i Norge? Forhandlerkatalogen sier august, nettbutikken sier lanseringsdato 30.07. For all del, rett meg om jeg tar feil her, men da blir jeg siiiint. (Ikke på deg.)

Du finner sommerhuset på BR i Torggata om det haster :slight_smile:

Ja, Lego B2B sier 30.7 fordi de er midlertidig utsolgt :frowning:
Vi har fått bekreftet levering av LOTR (og mange andre sett) over helgen, dette gjelder også mange butikker som enten har nyhetsabonnement (Får automatisk tilsendt nyheter) eller rakk å bestille før det ble utsolgt :slight_smile:

De nye Creator settene fikk vi inn i slutten av forrige uke, både transportlastebil og sjøhuset :slight_smile:

Mvh
Vegard

City-nyhetene er på plass hos Outland, Glassmagasinet og BR-Leker i Torggata. Ingen av butikkene hadde LOTR-sett da jeg var innom tidligere i dag.

Det forundrer meg forresten at Jabbas Palace-settet koster nesten 1500 kroner. Er ikke dette litt i overkant for et sett med 717 brikker? Ser det er ganske kostbart i andre land også. Noen som vet hva det skyldes?

Outland har forresten fått inn Market Street i sin spesialimport-glassmonter (priset til 14.990).

14.990 ??? HÆHÆHÆHÆ

Litt vel mye for det settet vil jeg nå si…

Veil pris i Lego prislisten er 1449,- så det er nok riktig priset. Prisen på lisenserte sett med mye spesialdeler har en tendens til å bli litt dyrere :slight_smile:
Vi kommer nok til å legge oss godt under veiledende pris :wink:

Mvh
Vegard

Den koster 1299 på ekstra leker :=)

kommer monster fighters i juni…? :slight_smile:

Gruvesettene, sykehuset og parkeringshuset mfl er tilgjengelig på S@H