Juleutstilling hos Birkeland Foto i Molde

Jeg har også i år bygget en juleutstilling for Birkeland Foto i Molde. Denne står i vinduet ut mot Storgata i Molde. Da jeg satte det opp i dag var det stor ståhei og mange som stimlet seg for å se på både julegaten jeg har bygget, samt toget som går rundt hver halvtime.

I år har jeg bygget nesten alt selv (det er noen elementer som er hentet fra noen legosett). Vil gjerne ha tilbakemelding om hva dere synes.

Hele albumet kan sees på flickr → https://flic.kr/s/aHskPqCPF8, det blir litt voldsomt å laste opp alt her.

Filosofien min denne gangen var å gå tilbake til min barndom. Da hadde alle legosett bilder av alternative ting man kunne bygge av settet du hadde kjøpt. Så tanken min var å ta julesettene til Lego, og så bygge mine egne modeller ved å bruke deler fra disse. Jeg måtte jukse litt og bruke noen andre deler i tillegg, men ikke mange.

Jeg har også gjemt en del nerdete referanser i julegaten. Klarer du å se dem når du går gjennom albumet? :slight_smile:

En herlig julegate med mange flotte detaljer. :slight_smile:

Tusen takk :slight_smile: Tilbakemeldingene har vært fantastiske, og det er artig å se folk, spesielt elleville unger, stå og se på

Flott julegate. Mange flotte detaljer både inne og ute.

Takker og bukker :slight_smile: