Julekrans

Har hatt en langvarig idetørke, men da det nye settet med den grønne kransen dukket opp løsnet det. Inspirasjon kommer i mange slags utgaver og denne gangen var det (får prøve å si dette litt diplomatisk) at det ikke var helt min smak. Prøvde å lage noe som ser såpass bra ut at det kan brukes som pynt på ytterdøra. Det ble sånn:

Christmas wreath by Birgitte Jonsgard, on Flickr

Christmas wreath by Birgitte Jonsgard, on Flickr

Christmas wreath backside by Birgitte Jonsgard, on Flickr

Rammen er brukbart stødig og stort sett bygget med Technic. All “blomsterbinding” er gjort med pinner/bars for at det skal tåle en del.

Måtte teste hvordan den tok seg ut på døra, og tror den skal kunne overleve jul på vestlandet hvis den festes i flere punkter.

Birgitte

Christmas wreath by Birgitte Jonsgard, on Flickr

Den der var knalltøff! Håper indelig den overlever både vestlandsværet og nysgjerrige fingre.

Utrolig fin! :smiley:
Takk for at du poster bilde av baksiden også, morro å se hvordan du har løst det.

Den var jammen meg sneisen… :smiley: :smiley: :smiley:

Utrolig fin.
Lego sin tør ikke jeg henge på døra før forsterkninger, dine løsninger er knall

Fantastisk, Birgitte!

Håper jeg kan legge den ut på sosiale medier?

Veldig stilig. Har vurdert det settet selv, men er ikke sikker på om det hadde gått gjennom kvalitetskontrollen hos min bedre halvdel… denne tipper jeg ville seilt gjennom helt uten diskusjon!

Fantastisk fin julekrans. Så den på Facebook. Var jo litt nysgjerrig på hvordan du hadde løst kransen.