Juleauksjon 2010! 10182 - Cafe Corner

Hehe, blir fort sånn når det er en absolutt deadline på auksjonen. :wink:

…jeg tror ikke jeg er så desperat… men jeg har ikke kommet meg i seng “i tide” i dag - og jeg har veldig lyst på denne…

Så da blir det spennende å se om jeg klarer å slå 25Bigfoot og “gjengen” på målstrekken… :wink:

3600,- :slight_smile:

3700,-

…men jeg tror kanskje jeg var nærmest 23.59… eller… :laughing: :smiley: :laughing:

Grattis! :open_mouth:

Jeg posta 23:59 så jeg mener jo det var innenfor fristen, men Matija har kanskje et målfoto?

…flere som virkelig gjerne ville ha den… :wink:

Jeg forsto det slik at auksjonen stengte 23.59 (innlegget ditt står til 23.59.25)?
Matija, hva sier du?

:slight_smile:

Jeg tror helt ærlig ikke det er særlig sunt å få så høy puls rett før man skal legge seg… hihi :wink:

Jeg ser faktisk ikke noen sekundteller på forumet her, men det er muligens noen innstillinger på profilen min? Ikke at jeg så sekunder spesifisert i førsteposten heller… Nei, Matija, du får ta en sjefsavgjørelse…fortrinnsvis i kveld…

Over innlegget ditt står det “Iinnleggets emne” og deretter “Skrevet” hvor dato og tidspunkt for innlegget følger - deretter tidspunktet 23.59.25… :slight_smile:

…og jeg kunne også godt tenkt med en avgjørelse Matija…

Ser ut til at alle gikk og la seg. Får vente i spenning til i morra da. Men blir jo helt umulig å sove nå! :wink:

Ja, det ser sånn ut… spenningen kan jo “ta livet” av en stakkar… :wink:

Jeg skal gå og legge meg - og se om jeg får til å lukke øynene og IKKE tenke på Cafe Corner… :laughing:

Står bare “Skrevet: Ons 8. Des 2010 23:59” hos meg.

Da må det være noe med innstillingene ja… Hos meg står det Skrevet: 2010-12-08 23:59:25

…og da 2010-12-08 23:58:57 på mitt innlegg… :slight_smile:

Du kan se under “Brukerkontrollpanel” (øverst til høyre i skjermbildet ditt). Velg deretter Innstillinger på menyen til venstre og så ser du Datoformat helt nederst på listen av valg som kommer opp i vinduet. :slight_smile:

Når jeg først taper en auksjon så er det greit å tape skikkelig, så slipper jeg å ergre meg over at jeg NESTEN fikk tilslaget! :slight_smile:

Forøvrig ser jeg ‘sekundtelleren’ jeg også. Skal forøvrig ikke ta part i saken… :wink:

Skikkelig a(u)ction i natt, ser jeg!

Vel… 23:59 var egentlig ment som “ut dagen”, dvs. “før 9.12.”. Riktignok sto det ikke :59, men så sto det heller ikke :00 og da mener jeg siste budet som kom 23:59:25 bør godtas (da det fortsatt var 23:59).

Yay! Da kan jeg endelig fjerne kafeen fra “må kjøpe” lista! :smiley:

Ok, her kommer det en liten twist.

Siden det har vært litt misforståelse mtp. fristen (og grunnen til det er at det rett og slett ikke var mye action sist og jeg tenkte ikke på at sekundnøyaktighet ville vært viktig), noe som trolig endret på rekkefølgen av vinneren, har vi bestemt at vi rett og slett godtar begge budene… eller, rettere sagt, begge får det til samme (lavere) pris, 3600,-.
Dette ble mulig siden vi egentlig har 2 stk liggende, der den andre skulle bli spart til en senere anledning, men… denne anledingen var kanskje like grei :slight_smile:

Så, grattis til Britta og 25Bigfoot! \o/

Spennende auksjon og et rettferdig resultat! :slight_smile: I juridisk sammenheng brukes det alltid frist ved 00:00 (altså nøyaktig midnatt), så da vet man det til neste gang. 00:00 er ett minutt senere enn 23:59 men det er jo også naturlig å anta at det gjelder “ut dagen” når det står 23:59. Så lenge enden er god er allting godt.