Jule Kataloger

På Slependen var det som Cecilie sier men dem har fortsatt igjen Indiana Jones =)
[set]7197[/set] til 279,3 og [set]7199[/set] til ca 580

Extra Leker har i sin julekatalog på nett tilbud på brannstasjonen til 399,-, men bildet på forsiden er av [set=7945]brannstasjonen fra 2007[/set]. Er dette bare en fotoglipp, eller har noen av butikkene flere igjen av denne som de vil bli kvitt? Jeg var innom i Krokstadelva og kunne ikke se den, vet ikke om den finnes andre steder? Inne i katalogen er det nemlig [set=7208]årets modell[/set] som står vist…

Det må være en meget god fotoglipp :wink: jeg har ikke lagt merke til det før du nevnte det…

Jeg kan bekrefte at det var 2010 års som var på tilbud. Vi solgte alle ca 150 vi hadde men har fått noen i retur disse dager. Når vi stengte i dag hadde vi tre igjen her i larvik. Vet ikke status på di andre ekstra leker butikkene. Men det var 2010 års som var på salg veil 699 salgs pris 399. Lykke til i din jakt.

Tomt i Trondheim. Dette tilbudet har vel vært siden… November? Oktober?

Jeg har den nye, men hvis det hadde vært igjen noen sett av den gamle versjonen til den prisen kunne det vært interessant. Vel vel, da får vi kikke på Bricklink hvis interessen blir stor nok.

Det er kun den nye brannstasjon som har vært på salg. hverken extra leker på larvik, krokstadelva, metro (lørenskog) eller slependen har hatt den gamle stasjon inne så katalogen har mest sannsynlig hatt besøk av trykkleif.