Jule Kalender ankommet butikk

Vil bare si at julekalendern alt kommet til butikk. Ekstra Leker Vestfold City 187 kr Starwars ca 100 kr mer vil jeg tro. Ser bra ut :=)

272 for Star Wars? Urk. Synes de driter seg ut med årets ikke-City-kalender.

Lisens. og den er godt mottatt av mange :wink:

PS: handle din SW kalender på amazon.co.uk

Jeg skjønner hvorfor den er dyrere, jeg bare synes den er elendig og jeg tror ikke den kommer til å selge veldig godt.

På den annen side vil vel barna ha kalendere uten å egentlig bry seg om hva som er inni, så de blir vel kvitt dem likevel. Sånn sett vil effekten kanskje først komme neste år.

Jeg er helt enig LEGO STAR WARS Julekalender er kjedelig ut ikke mye krut eller spendene ut :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: .
Men LEGO CITY Julekalender er helt toppen veldi spende i år :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:.
Jeg kommer å kjøpe LEGO CITY Julekalender for 6 gangen.

Jon Erling

Fortsatt nevner jeg lisens :wink: Lisensen gjør ting dyrere.

Vet ikke helt hva du prøver å si her, det du siterer handler jo ikke om prisen.

Jeg tipper Eiker86 leste en “ikke” inni den setgningen :slight_smile:

Uansett så er jeg enig, dette er for det første ett alt for dyrt sett i forhold til innhold, og så liker jeg ikke SW noe særlig. Så denne står jeg nok over jeg også.

Jeg kjøpte min sw-kalender på amazon, der den ikke er så dyr, og jeg liker sw :wink:

Ok, nå må jeg bare kommentere dette siden ingen andre gjør det:

De kommer altså bare tidligere å tidligere i salg disse julekalenderne. Kan de ikke likegreit bare starte å selge juleting i januar, så kan folk velge selv når de skal handle inn til jul?

Jo jeg skjønner at det er markedskreftene som rår over dette. Men har ikke handelsstanden noen som helst respekt for jula? Når man har “jul” så lang tid så blir man jo bare lei alt som har med jula å gjøre…
Kan bare skrive under på akkurat det selv. Har bodd i ett hus hvor det ble laget juledekorasjoner og juleting hele året rundt (muttern drev å solgte slikt i en butikk). Derfor pynter jeg aldri lengre til jul og syns det bare er ett ork når folk begynner med alt det jule-maset…

[/rant_off]

Kunne ikke sagt det bedre selv! Har selv bestemt meg for ikke å kjøpe noen julekalender til guttene mine før tidligst november - selv om det heretter blir masing om Lego julekalender hver gang vi går i en lekebutikk.

Sw kommer på 279 kr Ekstra Leker værtfall City 187 kr

Kjøp den gjerne før, plutselig er det utsolgt - men du kan jo ha den liggende til 1. desember, og informere ungene om at det ikke blir handla adventskalender mens de er med uansett.