Jens Bang's Stenhus

Daniel wrote:
Btw, lar det seg gjøre å markere i dybden? Altså heve en hel etasje med alle brikkene i dybden.?
Det er best å bruke submodeller for det. Ellers går det an, men litt kronglete (man må gå gjennom forskjellige views og velge deler og sånn, evt. velge fra lista over).

Ok takker:) Ble litt teknisk for meg enda… Kommer mer inn i det etterhvert…
Sjekka ut minifig generatoren, men sørgelig utvalg… Går det ann å oppdatere dens innhold oxo?

Hvem er hun?

The Brick Engraver? Smile

Nice try:) Nope…

Piken med tennstikkene! Very Happy

BØNNA wrote:
Piken med tennstikkene! Very Happy
Fulltreffer Smile Siden huset er fra Danmark, tidsriktig og egentlig i en slik setting jeg alltid har forestilt meg denne gamle intense fortellingen fra HC, må jeg jo ha henne med... Tilfører "litt liv" utover å "bare" være en LEGObygning... Btw, har "oppdatert" henne med svarte svovelstikker på bakken, så hun kun har denne ene hvite, som hun holder i hånden, igjen...

BØNNA wrote:
Piken med tennstikkene! Very Happy
Piken med svovelstikkene, nemlig Wink Jeg tenkte også på henne med en gang jeg så bildet, så bra jobb Daniel.
torerik wrote:
Piken med svovelstikkene, nemlig Wink Jeg tenkte også på henne med en gang jeg så bildet, så bra jobb Daniel.
Jeg og, faktisk... men så tenkte jeg "nei, kan ikke være det med skrutrekkere..." Wink

Takker TorErik!
Matija, Jeg fant ikke noe bedre…

Brystpaneler med fotlist og overlist. Og fasettvegger sees desverre dårlig, men en kan skimte snookeren…
Da gjenstår juletreet, spisebordet og den gamle julestemninga når de i Danmark spiser and:)

En må jo oxo ha piano på juleaften:) Blomstene skal naturligvis byttes ut med en and etterhvert…
Vindusveggene skal naturligvis oxo tapetseres… noe som gjør at disse “tappene” på vinduene atter en gang irriterer meg :confused:

Du kan ha tappene på vinduene på utsiden av bygget? Eller blir det feil. estetisk sett?
Ellers må jeg bare si det ser veldig bra ut :slight_smile:

Quarryman wrote:
Du kan ha tappene på vinduene på utsiden av bygget? Eller blir det feil. estetisk sett? Ellers må jeg bare si det ser veldig bra ut Smile
Jaaa... (drar litt på det) synes generelt at det ikke blir like fint som den glatte siden. Men på en annen side, blir det jo litt mer "krimskrams" Uansett vil jeg ikke frem med tapetkniv! *fyfy* Så ender vel med tappene på utsiden... Takk skarru ha Smile

er det snooker det spillet som står i det rommet ???

Jepp! Jeg digger snooker serru:)

Stilig! Jeg liker snookerbordet. Du nevnte tapetsering innendørs - snakker vi da ekte tapet?

Takk Smile Snooker må du prøve vettu!
Tapetsering i “overført” betydning selvfølgelig…

Ut med rundtrappa, inn med denne!