Jeg trenger litt hjelp :-)

Jeg tenkte jeg skulle teste en liten facebook konkurranse, men sliter med å få fart på den.

I denne enkle konkurransen er det Friends som gjelder, men tenke å lage andre konkurranser senere hvis dette fungerer (og folk skjønner hvordan dette fungerer:-)

Er det noen Brikkelauget brukere som kan tenke seg å være med? Dere kan jo også vinne fine Friends sett :slight_smile:

Linken direkte til kampanjen er:
http://www.facebook.com/brapris/app_126923257413613

Legg gjerne inn tilbakemeldinger i denne tråden på hva som funket og ikke…
Dessverre er det slik at du enten må ha egen facebook bruker, eller legge ut bilde via en venns facebook bruker.

Takk for all hjelp - dere vet jeg setter pris på det :slight_smile:

Mvh
Vegard

Hei Vegard!

Bra initiativ men synes kanskje konkurransen var litt rotete? Kanskje det bare er jeg som er litt lat men det var mye å lese og sette seg inn i? Kunne vært så enkelt som “Bygg-ta bilde-send inn”… :slight_smile:

Det enkle er ofte det beste er det noen som sier og det er noe i det…

Det virker som problemet er at man må trykke “like” for å få tilgang. Hele siden er dekket med et melkehvitt lag som gjør teksten vanskelig å lese, oppe til høyre er det et stort hengelåsikon med beskjed om “Click “Like” to participate in this promotion”. Dette virker litt useriøst, jeg trodde det omtrent bare var pyramidespill, spam- og virussider som krevde “likes up front” på den måten.

Dette så jeg ikke før nå, men fant hvordan jeg kunne fjerne det. Nå skal det være åpent å komme inn på siden, men du må være “tilhenger” for å delta.

Ja, jeg er enig i det . Det ser rotete ut, men jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av informasjonen -
Det meste er egentlig bare premielisten, kunne nok ha gjort den kortere/enklere.
En annen ting som irriterer meg er at jeg ikke kan endre alt til norsk!

For at de som ikke har Friends lego har jeg åpnet opp for at de kan bygge noe med vennetema - dette har jeg også problem med å få frem i en god beskrivelse uten at det blir for mye tekst igjen :frowning:

Det er ikke lett å prøve å være kreativ! Blir litt prøv og feil dette :slight_smile:

mvh
Vegard

Dette så da ikke galt ut. Meget bra om jeg må si det selv :slight_smile:

Synes det er dumt at det ligger på facebook, jeg er ikke på facebook, kunne dere hatt det på hjemmesiden deres?

Mitt bidrag i konkurransen din var en delvis mod/moc med Friends-tog, basert på det røde persontoget, med innslag av lyserosa innvendig, samt den lilla fnattbussen fra Harry Potter.

På generelt grunnlag tror jeg det kan være vanskelig å få tilstrekkelig med deltakere i slike promotional-konkurranser, nettopp på grunn av konkurranse fra mange andre nettsider.