Jeg har ankommet

Verste måten å si “I have arrived” på… punktum.
Anyway, jeg ble tipset om denne siden av Uniquebuilder på Eurobricks-forumet, og ser frem til å utveksle erfaringer og ideer med dere Very Happy

Manowar ala Springfield m/
Hva bygger du?

For tiden modder jeg bare eksisterende sett. Prøver å lage en allsidig chassis til bil/lastebil som jeg kan sette på kraner etc.
Har så å si kun originale sett i serien Star Wars og Technic samt grunnsettet til NXT (den er IKKE brukt ofte, hehehe)
Har en del ideer om å lage kabinett i LEGO/Duplo, men har ikke nok materialer til dette ennå (vil ikke ta fra hverandre eksisterende sett)

UB sa Velkommen skal du være.
Sanne og vise ord. Very Happy
Fint å se at jeg ikke er den eneste som ikke bruker mye tid på å mekke sammen MOCs. Synes alltid at jeg er den eneste uten noen særlige prosjekter - sitter stort sett alltid med et eller annet skoleprosjekt eller hjemmearbeid. Confused

Erman, velkommen til forumet. Og høres nesten ut som du driver litt som meg; med mye technic men også en god del annet. Eneste er at jeg ikke er noe spesiell fan av StarWars annet enn at LEGO lager fine sett med StarWars tema. Joda, jeg har ett par SW sett selv også, blant annet ISD.
Ellers så må jeg jo si Freddie at jeg også synes det er morsomt å modde orginale sett. Synes det er en flott måte å lære nye teknikker å bygge på. Uten unntak så har jeg bygget ALLE sett jeg har kjøpt en gang når de er ny, gjerne med alle variasjoner som det kommer instruksjoner med settet også. Og så starter jeg å modifiserer settet og ser om jeg kan finne noe å forbedre, eventuelt mikse sammen med andre sett. Etterhvert så går dette over til å bygge helt egne moc’s med insiprasjon i ett sett jeg har kjøpt.

Velkommen hit Erman Smile