Jeg finner ikke batteriboksene i Ldraw

Jeg har funnet en Corvette Stingray technic som har noe som i alle fall kalles for en MOC, men jeg kaller det en haug med fotoer som er nesten umulig å bygge etter… Disse fotoene må granskes step for step med lupe og det er ikke ordentlig system. Denne Corvetten syntes jeg fortjener en skikkelig MOC som jeg tenkte å tegne i Ldraw men da trenger jeg power functions. Jeg finner alle power functions i Ldraw - unntatt batteriboksene. Hvor finner jeg de, hvis de er der?

Om den ligger der så heter den dette: 919c01

Om ikke så står det download på den siden jeg referer til :slight_smile:

Du sa ikke hvilken PF-batteriboks du er ute etter, men de jeg umiddelbart fant er “64228 Electric Power Functions AAA Battery Box [72 Bottom] (Needs Work)” og “84599 Electric Power Functions Rechargeable Battery Box (Complete)”.

Eventuelt er 58119.dat som er komplett versjon av den til AA-batterier i det offisielle LDRAW-biblioteket så den skal du nok kunne finne.

Jeg fant ingen av batteriboksene. Jeg kan nevne at jeg tegner i Ldraw CAD. Den jeg trenger for øyeblikket er den som er oppladbar.
Hvordan søker jeg med nummer? Jeg er fersking på Ldraw.

Gå inn på linken og søk på 85499, som er oppladbar.
Da kan du laste ned filen og få den inn i systemet :slight_smile:

Tusen takk Dette var riktig stor hjelp men jeg får det opp som tegninger når jeg åpner filen.
Få den inn i systemet, ja… Det var det, da… Jeg begynte med Ldraw 1-2 dager siden. Hvordan importerer jeg batteriene/andre deler in til biblioteket?

Hvis jeg skjønte deg riktig er det LDCad du bruker, så da tror jeg disse svarene fra FAQen er relevante: melkert.net/LDCad/faq#faq_unoflib

Jeg bruker ikke LDCad selv, så jeg kan ikke hjelpe mer enn det er jeg redd.

jeg finner ikke link til normal Ldraw som ikke er cad. har dere en link?
Når jeg tar all-in-one-installer så kommer bare LDcad og LDview.

Det er samme program :slight_smile:

Hvordan får jeg nye deler inn i biblioteket?

Se etter ei mappe som heter parts trur jeg.

ENDELIG!!!

Takk.