Jack Sparrow - 30133 - Gis bort i Donald Duck denne uken

Prøvde å kjøre et søk her i forumet, men fikk ingen treff på 30133. Uansett, [set=30133]Jack Sparrow[/set] gis bort i Donald Duck denne uken. Hvis man liker Donald i tillegg, er det jo en bonus :smiley:
Ser at salgsverdien på settet på Bricklink for tiden overstiger kostnaden med å kjøpe Donald Duck, så løp og kjøp!

Hva er det som skjer? Sjekk ut linken;
bricksetforum.com/discussion … ag#Item_56

Folk tar jo helt av. Folk driver altså å samler på ALT som kommer ut av LEGOfabrikken?

Kjøpte Donald på lørdag nettopp pga Lego figuren, men etter at jeg så prisene på BrickLink vurderer jeg jammen å kjøpe ett til - bare for å ha en uåpnet 30133 pakke i hus. Spennende å se hva den kan ha av verdi om 5 til 10 år.

Skal ta å kjøpe donald duck i morgen for å få tak i Lego figuren,min bror har også tatt vare på den.
Men hvis donald duck har vedlagt denne lego figuren i alle blad da ville jeg tro at verdien på bricklink kan gå ned.
Det har vert en historie om donald der han fant noen verdifulle mynter i skrues binge som han solgte videre til en mynthandler,det endte opp med at skrue ga donald en HEL sekk med samme mynter.Da ba mynthandler donald om å grave ned myntene for de var blitt nesten verdi løse.
:wink:

Jo, men jeg antar at de fleste som kjøper Donald har gjort som meg, åpnet posen, tatt ut innholdet og kastet posen i søpla. Spørsmålet er derfor hvor mange som kommer til å beholde den i sin originale forpakning…

Kan man kjøpe det i morgen eller vært denne uke? Når kommer nytt blad? Siste dag i morgen?

Kjøpte ett ekstra Donald i dag. Da kan man vel si at fremtiden er sikret… :mrgreen:

Vi som var i Skærbæk denne helgen fikk denne gratis :wink: (dog uten Donald :stuck_out_tongue:)

…er redd denne minifigen har falt kraftig i verdi… Vet ikke hva opplag DD har i uken, men det er tydelig at markedet flommer over av vår venn Jack S.

DD er ikke de eneste som deler den ut. Det er ett av vanlige LEGO-promoposer (som cecilie sa, så fikk vi én hver i Skærbæk, og jeg selv hadde én fra før fra en helt annen kilde).

Det er også normalt at folk fra UK og andre land i Europa kjøper inn og videresender til folk som ønsker i USA og østen. Så salget via DD er enormt.

Men DD koster 25 DKK mot 39 i Norge

på en av di 10 første sidene (tror jeg) skal det stå at man kan sende sms til ett nummer for å få tilsendt en promofigur for kroner x?

noen som kan finne det og fortelle meg prisen, så hadde jeg vært evig takknemlig…

Men ikke alle fikk den med seg hjem :imp:

Nederst på side 5 står følgende: “For henvendelser ifm ukens vedlegg, send mail til donaldpromo@egmont.no eller ring 24 05 13 00 (åpent 08.00 til 16.00)”

Einar

Nye rutiner tydligvis. takk for hjelpen =)

Her kan en se mine auksjoner og Jack Sparrow figuren er med også :smiley:
Mine minifigurer