Irruini Manor

Jeg har ikke bygget mye det siste året, men nå har jeg laget en ny MOC:



Flere bilder her, eller klikk ett av bildene.

WOW :open_mouth:
Veldig flott moc!! Liker måten du har kombinert bruken av brikker :slight_smile:

Fantastisk flott!!

Ja, fantastisk! Du er herved lagt til som kontakt på Flickr :slight_smile: - som jeg skrev der: Jeg blir alltid imponert over folk som ikke vegrer seg for å bygge i uvanlige og vanskelige vinkler. Ting blir ofte mer interessant når de ikke er firkantet…

Liker spesielt godt tårnene, som ser veldig realistiske ut, og bruken av de mørkegrønne årene - de hadde jeg faktisk ikke sett før.

Fantastisk bra byggverk med fine detaljer :slight_smile:

Velkommen tilbake, DNL! Jeg ser at du ikke har mistet touch’en din - byggverkene er fremdeles like, om ikke mer, flotte som før! Og atter igjen, det er for mange flotte detaljer til å bare velge noen få som favoritter, så jeg bare oppsummerer min reaksjon med ett ord:

Wow!

Det er så sykt bra! Blir glad og inspirert av slikt.

…og litt deprimert.

Oioioi! :open_mouth:
…tom for ord

Æsj, jeg får jo bare prestasjonsangst av slike flotte modeller :smiley:

Kjempebra med så mange kreative detaljer.

… I’m stunned!

Again!!

:slight_smile:

Ja, ingen grunn til å fortsette med egne MOCs i allefall… Hehe… Får VM i prestasjonsangst. Bøyer meg i støvet!

Her sitter jeg og bygger Lego og er veldig fornøyd med det jeg bygger. Men en liten tur innom Brikkelauget forumet, minnet meg straks på at jeg har en lang vei igjen til toppen!

Velkommen tilbake DNL!

Fantastisk MOC, det inspirierer å se sånne flotte verk.
Det gjelder forsåvidt alle her på forumet, men castle MOC’s er liksom det som fanger øyet mest hos meg :smiley: