Interiør til Cafe Corner

Etter å ha snoket litt rundt på nettet fant jeg diverse forslag til å løse det manglende interiør problemet med CC.

Jeg satte meg da ned med den ferdigbygde LDD Modellen av CC som jeg fant på Eurobricks og begynte å drodle.
Men fant fort ut at mine ideer ikke helt fungerte. Så etter å ha skummet MOC pages fant jeg en utgave av en bar i 1. etg som var laget av Jascha Radziewski som LDD fil. På Eurobricks fant jeg noen bilder av 2. og 3. etg laget av Johan the Yellowhead. Jeg så på bildene å laget det samme utseende og satte dette sammen i LDD.

Her er bilder:



Baren i 1. etg. Her er bord og stoler, bar med barkrakker, flaskehylle, øltønne med tappekran og en pianospiller i hjørnet.



2 hotellrom i 2. etg. Et rom med peis og et rom med lite bord med en plante på.



Bibliotek med sittegruppe i 3. etg.

Bilde sett utenifra gjennom inngansdøra til baren.

Bildene fra LDD.
Baren

1.etg

2.etg

Slik blir det når alt er satt sammen og montert.

Totalt 856 brikker gikk med til interiøret.

Knall. Lenge selv vurdert om det er noe jeg skal gjøre. Og nå må jeg vel det, dette var bra.

Filen ligger på MOC pages om du vil bruke den som underlag. http://www.mocpages.com/moc.php/354801

Endre farger etc, eller bruke den slik den er. Fordelen er at du kun må fjerne 1 brikke fra CC og erstatte den med 2. Nemlig der klokka på barveggen er.