Ikke noe med LEGO å gjøre!

Dette har ikke noe med lego å gjøre. Det er bare fordi Thomas ikke skal få gleden ved å si: “ja, ja, jeg får vel åpne dette forumet, også”.
Så da er dette forumet offisielt åpnet, hah! Twisted Evil

Da kan jeg jo benytte sjangsen til å takke for opprettelsen av forumet, og håpe at det vokser seg stort og interessant!

Her kan en jo diskutere andre hobbyer som ikke har med Lego å gjøre, for dere driver vel også med andre ting?
Min andre interesse er modelltog, og da spessielt N skala (1:160)

Greit nok å si litt om hva man driver med utover LEGO, men for diskusjoner rundt andre hobbyer er det bedre å bruke andre spesifikke forum. For modelltog er det vel bedre å bruke MJF-forumet. Smile
Selv står jeg på brett. Fortrinnsvis i pudder utenfor bakken.
Da er forumet på Fri Flyt, et greit sted for diskusjoner. Wink

Da vil jeg bare fortelle at jeg debuterte i norgescup i langrenn i dag i Stokke. 15 km fristil fellesstart. Dessverre er jeg ikke helt bra så jeg måtte bryte etter 5 km, men moro var det. Embarassed

BØNNA wrote:
Da vil jeg bare fortelle at jeg debuterte i norgescup i langrenn i dag... Imponerende. Smile
BØNNA skrev:
Dessverre er jeg ikke helt bra... "Ikke helt bra" som i dårlig på ski, eller "ikke helt bra" som i syk? Du får holde deg til nedoverskia. Razz ... evt god bedring.

Jeg tror du kan si at begge deler er riktig i denne sammenhengen, men i dag var det, “som i syk”. Crying or Very sad