Ice planet base

Noen som husker Ice planet 2002? [set]6983[/set] [setimg]6983[/setimg] var et av mine favorittsett som barn.
Jeg var også veldig fan av dette bildet fra en katalog i 1993, der ice planet folka bærer en blacktron kar som er frosset i is ut av en ishule :slight_smile:

Såh, her er mitt forsøk på å lage en ice planet base.

Døra foran kan snurre rundt, og det er en heis som kan gå opp og ned også. Play features! :smiley:

Øverste del kan taes av for å lettere komme til det nederste nivået.

Cool:D Det som imponerer meg mest med kreasjonene dine cecilie, er at du behersker så utrolig mange tema/kategorier - alltid spennende å klikke seg inn på en tråd du har startet “hva venter meg nå” lissm:D

Bunnplata sugde maks da. Den gjør egentlig at hele kreasjonen blir håpløs å se på;)</bitter Luza som ikke har hvit baseplate>

sikkelig kult :smiley: stor fan av dine follte kunstverk

du brukte en del deler fra 5985 :wink:

Cecilie overrasker stadig!
Igjen fantastisk MOC.
Den der blå rør-saken i midten ser ut som det er vann inni og så kommer det noen bobler opp i midten. Nifty!

Morsomt å mimre litt tilbake til de gamle space-settene :slight_smile:
Men merkelig nok så selv om jeg alltid har vært veldig Sci-Fi fan så var jeg ikke så veldig interessert i de space settene. Angrer selvsagt nå at jeg ikke fikk tak i noen av dem når de var i salg…

Drit rått Cecilie… Nå skal jeg ta frem en av mine hvite baseplates å finne på noe med Space Police basen.

Behersker og behersker, jeg prøver meg i hvertfall på mye forskjellig, ikke alt som blir like vellykket, men moro er det :slight_smile:

Hehe, ja, jeg har to av det settet, og ikke så mange andre moderne space-sett (og de gamle space-settene mine er fortsatt pakket ned i esker på loftet hos min mor), så da ble det mange deler fra det settet :stuck_out_tongue:

Jeg hadde det litt moro med den blå rør saken, vet ikke helt hva jeg tenker at den skal forestille, men jeg har sett litt Star Trek Voyager i det siste, og den var vel litt inspirert av “warp core” saken de har der :stuck_out_tongue:

Det kan du nok angre på ja, var mange bra space-sett da jeg var barn i hvertfall. Jeg hadde masse blacktron, ice planet, space police… mye kult!

Den space police basen er full av inspirerende deler, mye gøy man kan finne på med den :slight_smile:

Selv hadde jeg bare et lite Ice-Planet sett som barn, men siklet alltid på bildene i katalogene.
Veldig kul moc du har laget, som er tro mot disse ideene jeg husker fra katalogene! :slight_smile:

Du har en vanvittig høy produsjon uten at det går ut over kvaliteten. Nok en gang en flott moc :slight_smile: Space er ikke et av mine tema, men må virkelig si at dette er noe som gjør at jeg må ta det opp til revurdering :wink: