Hvor er dette bilde tatt ?.

På Annet diskuteres det om alt som ikke har med LEGO. Om folk vil svare på det så svarer de på det.
Annet er her fordi ikke alle vil diskutere LEGO absolutt alle dager 24/7, og det er faktisk lov.

Annet vil ikke bli endret.

Vil dere bare diskutere LEGO så henviser vi dere til alle de andre underforuma her på Brikkelauget.no.

Videre er det fint om dere diskuterer det bildet som startet dette emnet.

Grunnen til at LEGO_duden ikke finner det jeg skrev er at du må være medlem av katteprat og også være fullverdig medlem og betalte en engangs avgift på 50 kr for full tilgang til alle forum.Jeg har vært katteelsker i mange år men har ikke kjøpt noen katt enda grunnet sikring av veranda i 6 etasje.
katteprat.net/forum/index.php?topic=34000.0
Og jeg jo vokst opp i en liten tettsted nede på sørlandet med veldig mange skjerp/gruver og i min ungdom plukket jeg og andre stein fra gruvene for å se om vi fant noe som glitret.Ønsker ikke å skrive flere innlegg om dette i denne trådstarter,de som vil se mitt nye kjøkken kan jo melde seg inn på katteprat der bildene ligger.
Bilde info katteprat :

Mitt innlegg i fotoalbum :

Akkurat ja. Kan jo presisere at innekatter er greit for meg. Men her jeg bor er det endel katter som kjemper
om reviret sitt og dermed skal markere seg i øst og vest. De presterer også å drite over alt. Ikke bare på terassen
eller i gresset, men også i grusen foran inngangen. Hadde de bare gjort det under en busk…

Det tror jeg skyldes at folk ofte ikke kastrerer kattene sine ved 6 månd. alder.
Og jeg skal ha innekatt kan ikke la en katt til 6000-8000 kr gå ute som en utekatt.
Kopiert fra katteprat :
Ja adferden kan bli forandret, om katten alt er kjønnsmoden og markerer og er rastløs, pusen blir som regel mer renslig, kosete, og hjemmekjær, og mindre aggressiv mot andre katter.