HVilke sett ville dere gått for?

Driver og lurer på å bestille meg ett par eksklusive sett
tenker på 10214 (Tower Bridge) og 10218 (Pet Shop)eller
10218 og 10220 (VW T1 Camper)

Klarer ikke helt å bestemme meg for hviken kombinasjon jeg skal gå for. Noen som har noen sterke meninger om disse settene og hvilke dere ville gått for. Har vel bestemt meg for at Pet Shoppen vil jeg ha uansett. Har lyst på Tower Bridge da jeg syns det er ett stort og flott sett (syns dette er noe dyrt, men dyrere blir det sikkert. Er dette verdt pengene?). T1 Camperen ser jeg for meg jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe ved en senere anledning om det ikke handles nå. Så det er vel egentlig Tower Bridge som er litt uklar for meg. Noen som anbefaler dette settet?

Blei litt rot i forklaringa her, men dere sjønner gjerne hva jeg lurer på…?

Jeg har selv alle tre settene og er strålende fornøyd. Tower Bridge er stor og høy, slik at du trenger en mye plass hvis du skal ha den fremme. Når det er sagt, så er den absolutt verdt pengene. T1 Camper er utrolig detaljert, med fine detaljer og funksjoner. Tar ikke mye plass, og kan gjerne tas med på jobb.

Hvilken skal du velge er vel nesten snakk om pris og hvor mye penger du vil bruke. TB koster rundt 2.5x av T1. Uansett så leser jeg ut av ditt innlegg at du til slutt ender opp med alle tre. Så løp og kjøp før de er utsolgt! :wink:

Tips: Sjekk Finn.no. Kjøpte selv TB av en privatperson som importerer selv.

har alle jeg og, men jeg var heldig og kjøpte TB på pixmania før jul med 15 % avslag, kan jo hende det dukker opp noe liknende tilbud der en gang senere, prisen nå er ca 1750 kr, så den er dyr, men verdt pengene, den ser helt utrolig ut. link til TB på pixmania pixmania.com/no/no/9301680/a … e-102.html
men uansett hva du ender opp med blir du fornøyd :smiley:

steinar

Johnsen, vil bare nevne at Pixmania.no selger Tower Bridge for 1763,- inkl mva. De har den også på lager.

Ville gått for Tower Bridge i første runde, da dette settet er eldre enn de andre som er innenfor 1 år straks.

Helt enig. Vil anbefale deg og gå for TB.
Brukte selv 4 rolige kvelder på den, mest for kosens skyld. Nå står den ferdig montert på hylle hjemme i leiligheten.
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=485935
Her er bildene fra da jeg bygget den.

Fikk kjøpt pet shop i går men har ikke fått mulighet til å bygge den enda.Så jeg ville gått for pet shop hvis jeg var deg

Gleder meg som en unge nå. Bestilte tower bridge og pet shop i dag. Klarer nesten ikke å vente til jeg får dem. Bestilte dem av en kar på Bricklink. kom på 2450kr ca. Så kommer vel norsk mva. elns i tillegg. Tror og håper allikevel at det totalt sett har lønnt seg sammenlignet med å kjøpe det andre steder…

VW Camper kjøpte jeg tidligere på en lokal Brio butikk, så snart har jeg alle setta som jeg spurte om i starten av tråden her =)