hvem styrer/drifter forumet?

…det kunne jeg tenkt meg å vite.

hei! jeg er torerik. jeg kommer kanskje til å poste en del her framover.

Vet ikke om det er bare jeg som har dette problemet, men på mitt siste innlegg står det torsdag 10 januar 2006. Den 10 januar 2006 er etter min kalender en tirsdag.
Er det en liten feil det er mulig å rette på?

Det er en feil i den norske versjonen av lang_main.php til phpBB. Jeg har bedt han som har laget den norske oversettelsen om fikse det. Når det er gjort, kan jeg evt be setbb om å oppdatere lang_norwegian. Smile
Og om noen skulle være i tvil, så er det jeg som også har aliaset rebelego og er admin. Siden forumet er hostet av setbb, så har jeg ikke tilgang til å fikse lang_main.php direkte selv. Jeg kan forsåvidt endre formen på visningen av datoer, slik at problemet omgås. Hver enkelt bruker kan gjøre dette under Profil, men det har da kun effekt når man er innlogget.

hva med å hoste forumet et annet sted?
for meg er det veeeldig tregt.

Forumet er av og til veldig tregt, ja. Men for meg er det bare av og til. Har ikke tenkt så mye over det, men det er mulig at det er tregere på kveldstid enn på dagtid. Virker også som om phpbb generelt er treg når flere er inne i forumet samtidig. Jeg administerer også et annet phpbb-forum som er hostet et annet sted. Confused
setbb.com har drevet å lagt om serverne sine i det siste, så det er mulig at det har gjort det ekstra tregt i det siste. Hvis det fortsetter å være tregt, så får vi vurdere å flytte forumet. Spørmålet er jo om folk evt vil betale for det. Rolling Eyes

hvor mye trafikk genereres? kan ikke tenke meg at å hoste på egen server med den mengden aktivitet vi har skulle trenge å koste så veldig mye…

Jeg sa ikke at det behøver å koste så mye, men vi har et forum som er helt gratis. Det har antagelig sin pris i at det av og til er litt tregt. Foreløpig synes jeg vi kan se det an. Smile

for all del.