Hvem her har guld man ?

Ser det er funnet 5 i Norge. Morro om folk sier hvor og når dem har funnet dem. Gitt opp for lenge siden jeg :frowning:

Off, ikke snakk om ham engang. Jeg har denne gangen kjøpt 2,5 kartong, 150 poser i jakten! -Uten hell! :frowning:

Jeg har heller ike hatt hellet med meg. Men om lego er skikkelig kule kommer de med mr gold i 11 serien, det hadde vært morsomt :stuck_out_tongue:

Nei, de må finne på noe nytt denne gangen …

snakker dere her om en gull-farget lego figur?

jepp

Ja, denne; brickset.com/detail/?set=71001-19. Koster noen 1000 kr.

“Fattigmannsfiguren” ser slik ut brickset.com/detail/?set=850807-1 og koster 34,90.

Hmm, er det virkelig ingen her inne som har funnet 1 av de 8 i Norge pr i dag?
I UK er det funnet whopping 206 og totalt 1180.
Her er åpningen av en av dem: youtube.com/watch?v=0R8hCETp7lk
Sikkert noen mørketall også, antar noen samler på dem uåpnet.
Noen som vet det totale opplaget av serie 10 figurer?

Han var ikke særlig entustiastisk over å ha fått den… :confused:

og han som laga denne under, hadde et dårlig fjerde tips. :confused:
[youtube=wide]pY-RnYzSWJw[/youtube]

Han påstår altså at sjangsen for å finne en er 0.01%. Hvis jeg regner riktig gir det et opplag
på 50 mill (!). Det tviler jeg på i grunnen, toppen 5 mill.
Skulle gjerne visst det offisielle tallet, om Lego i det hele tatt vil opplyse det…

I teksten under den videoen jeg postet er det jo en som påstår han har fått 3 i en eske(!)

Nevøen min på 6 år har funnet en…og har allerede rotet borte deler til den :open_mouth:

Da må du sette huset i karantene så kommer vi i hvite unifromer og hjelper deg med å lete =)

Dette er juks,men kansje den eneste måten å få seg en Mr Gold Replica for en billig penge…:slight_smile:

youtube.com/watch?v=aqQU0PMPzDU

Det betyr at om man forsøker å kjøpe den virkelige så kan man være uheldig å få en replica…

Jeg har ingen av disse fra serie 10 men har en gull minifig som var en slik bonusgreie når man handlet hos LEGO shop@home. Klarer meg lenge med den. Den blir ofte stående som en statue i en park i en bylayout.

Ja…er vel noen som har opplevd å få en Replica i stenden for den ekte Mr Gold…:frowning:

Nå fikk jeg noen tanker om slekta di som ikke egner seg på trykk …

Den er vel kanskje noe ala denne:
http://shop.lego.com/en-NO/LEGO-Gold-Minifigure-Key-Chain-850807

Uansett, ser det er kommet en til i Norge. Antar dette er Jon sin, gratulerer i så fall. Håper du slapp unna kilovis med sure epler …

Noen som vet hvor mange komplette serier man kan/bør finne i Forseglede esker med Minifigurer?

Mvh/Ronny

I en eske med 60 stk er du garantert å finne 2 komplette serier

Det kommer litt ann på hvilken serie det er. I de siste seriene har det vært minimum 2 komplette serier som Chillis sier, men i de første seriene var det 4 komplette serier.

Det har aldri vært mer enn 3 komplette serier pr eske.