Hepp!
Her er en del ting vi trenger hjelp til. Noen plasser har vi allerede nok folk, mens andre plasser trenger vi litt folk. Noen har muligens sagt de kan bidra på et punkt jeg har glemt, remind me så oppdaterer jeg! Om du ikke kan hele perioden, feks kan du bidra to timer på Fairy bricks sin stand, skriv det i denne tråden
Det er helt frivillig å stå ved modellene sine, men noen ønsker å stå der hele tiden og passe på/presentere modellen. I utgangspunktet må man selv ta ansvar og avløse hverandre, men vi kommer også til å sette opp en vaktliste med den innleide hjelpe for å avløse alle områder i en kort periode hver dag mellom 11.00 og 16.00. Liste på dette kommer når oppsettet er klart.
Det er også mange som bidrar med ting i forkant, de står ikke på denne listen men fortjener all verdens kudos
Printing av 2500 A4 stemmeseddler publikumsprisen: merete fixer
Rigging fra 08.00 fredag: registrer deg her om du kan hjelpe til
Rydding til sent på kveld søndag: registrer deg her om du kan hjelpe til
Hjelpe Tomas og pakke ut og sette opp modeller: ** vi trenger en til to personer **
Ansvarlig oppsett utstillingsbord: Harald
Dukansvarlige: Harald hazel @sorli@Fabianbl
Ansvarlig for å introdusere og starte presentasjoner fredag til rett tid: en eller to personer
Ansvarlig GBC: @Sjanten
Ansvarlig tidslinje: @Fabianbl
Ansvarlig tog- og citylayout: Brikkepappa
Hoff-fotograf: @Joakimvi trenger en person som har tid til å ta bilder lørdag 11.00-14.00
Brikkelauget-stand: eikari + styret + Karen under registrering
Fairy bricks: @sorlivi trenger 1 person til*
Mosaikk: @Sjantinevi trenger 1 person til + 3 innleide folk
Kontrollere at obligmodell følger reglene: @CastleLord (snakk med Are om hvordan)
Oppfølging av de som står i døra: Sven Egil + @Loderunner
Pengesjef og betalingsløsning: eikari
Haralds lille tjener: Eiker86
Grilling torsdag kveld: @CastleLord BricksyBoo vi trenger en grillperson til (innkjøpe gjøres av @aj-ml)
Lunsj fredag: @aj-ml innkjøp og hovedansvarlig, @CastleLordvi trenger en personer til
Lunsj lørdag: @aj-ml innkjøp og hovedansvarlig, 2 innleid, @TamboML, @HenrikLego
Lunsj søndag: @TamboML hovedansvarlig, 2 innleid, vi trenger o personer til
Jeg kan hjelpe til med duker (blant annet).
Kommer til å ta litt tid med oppsett og nedpakking av tidslinjen, så jeg er ikke helt sikker enda hva jeg får til på ettermiddagen/kvelden, men vil selvfølgelig hjelpe med det jeg kan.
Under åpningstidene kommer jeg til å være ved tidslinjen, bare å huke tak i meg hvis det trengs avlasting et sted så burde ikke det være noe problem.
Suverent!
Jeg tror jeg har oppdatert listen korrekt. Var ikke mulig å tagge mer enn 10 personer, men tror de som ikke er tagget vet hva de har ansvaret for
@Joakim Du får tid til å prioritere bilder fram til 14.00 på lørdag, og dele disse med Are og meg? Vi trenger spesielt de bildene av modellene som skal være med på de interne konkurransene innen det tidspunktet.
@Loderunner Jeg satte deg opp som ansvarlig i døra sammen med Sven Egil. Vi leier inn en del folk som skal gjøre jobben i døra, men greit å ha et par som kontaktpunkt som kan følge de opp. Det er fort de som har ansvaret der som også får spørsmål om andre ting som må løses underveis.
Da jeg kommer opp med tog som er i Trondheim på onsdag 20 april klokken 20:53 og
reiser tilbake til Oslo fra Trondheim på mandag 25 april klokken 15:23 så kan jeg hjelpe til med mer
en på kvelden 24 april for rydde opp etter PKH 2022.
@Harald Da skjønte jeg hvorfor du trengte noen i det spesifikke tidspunktet. Litt usikker på hvordan jeg får delt bilder midt under eventet egentlig. I alle fall ikke med kameraet. Kan vel ta bilder med iPhone, men da må de sendes ett og ett per sms?
Jeg kan brukes overalt, bord duk - der det trengs har lovet å stå litt på Fairy bricks men tar i et tak der det trengs, gutta mine er med på søndag og hjelper til vi blir ferdige.