Hvem gjør hva - og vi trenger hjelp :)

Rigging/henting av ting/mm fredag
Are 09.00 →
Harald 09.00 →
Webizz/Vebjørn 09.00 →
Andersb 09.00 →
Neistii 17.00 →
Tosca 09.00 →
Maybelline 12.00 →
Dune 12.00 →
Bent 09.00 →
Vibeke 09.00 →

Rydding søndag
Harald → 24.00
Andersb → 24.00
Neistii → 24.00
Tog Freak → 23.00ish
Tosca → kveld-ish
Maybelline → kveld
Dune → kveld
Are → 24.00
Bent → 23.00
Vibeke → 23.00

Registrering AFOLs
Merete

Pengeinnkrever og oppfølging i døra
Helge

Grilling fredag og lunsj lørdag og søndag
Ansvarlig: Anne Jorunn

  • to hjelpere

MOC-layout
Planlegging: Freddie
Organisering under oppsett: Are

Sette opp vaktliste utstilling

RC-biler
Ansvarlig: Ole Christian

Brikkelauget sin stand
Torgeir

Print
Publikumsprisen
MOC-kort

Vi trenger litt hjelp. Noe av dette har jeg diskutert med folk tidligere, meeeeeen du vet…æ glæmme ting æ…

Folk på dagtid fredag

  • kjøre Brikkelauget sine ting fra lager til Charlottenlund
  • hente scenelementer
    Om du kan fra klokken 15.00 er det også veldig bra :slight_smile:

Folk på kveldstid søndag

  • vi ønsker oversikt over hvem som er tilstede lengre enn klokken 19.00 søndag kveld og hvor lenge man kan bli
  • rydding og frakt av scenelementer

Vaktlisteansvarlig

  • en person som setter opp vaktliste og følger opp denne
  • noen modeller får stå i fred, andre får ikke det. Vi har også noen aktiviteter som trenger “vakt”.
  • vi fordeler vaktene mellom PKH sine deltagere, det blir ikke mye pr person

Ansvarlig for aktiviteter

  • Vi prøver å ha flere aktiviteter og trenger noen som tar litt ansvar. Si ifra om dette kan være deg.

Har litt dobbelbooking den helgen, men ser ut til at jeg har avspasering på dagen på fredag, så jeg vil kunne hjelpe til på fredag, på dagtid, ser det ut til. Mht resten av helgen, blir det litt “shizofrent”, men jeg skal prøve å være både her og der… :smiley:

Jeg har tatt en fridag på fredag, så blir gjerne med og sjauer litt - gjerne fra 09.00!

Bor i by’n, så kan også stille meg tilgjengelig for rydding utover kvelden på søndag.

Jeg kan hjelpe til med rydding utover kvelden på søndag da jeg skal ta natt tog til oslo s som går fra
Trondheim S 23:20.
:smiley:

Jobber fredag på dagtid, men kommer oppover så snart jeg kan. Men vil tro det ikke blir før i fire-fem tiden. Søndag kan jeg være så lenge det trengs.

Dune og jeg er tilgjengelige på fredag (etter lunsj) og søndag kveld. Jeg kan ikke bære noe særlig, men jeg har mange andre talenter som kan komme til nytte.

Er tilgjengelig hele fredag i Trondheim og kjører nedover til Oslo med varebilen når vi har fått pakket inn alt fellesting inn i den…Mao, hjelper til på søndag også :laughing: :laughing:

Supert!

Den største “kjip” tingen er at vi må leie inn bord/scenelementer da hallen har for lite. Vi har sett på løsninger og har en hvor vi må hente selv og en hvor vi kan få levert.
Hente selv koster 1/3 av levert, så da gikk vi for det og leier scenelementer fra Charlottenlund vgs…disse henter vi fredag formiddag og leverer søndag kveld. Jippi! :laughing: :laughing: :mrgreen:

Jo flere vi er, jo fortere går det!

Jeg kan gjerne hjelpe fredag 9-12

Er det noen som har mulighet til å printe ca. 4000 A5-ark med publikumsprisen?
To print pr ark, så det blir totalt 2000 A4-ark…noen som har en “fleksibel” arbeidsgiver?

Du trenger ikke printe alt, alle monner drar.

Det som skal printes blir klart på onsdag ca. klokken 13.00

Bent og jeg kommer til Trondheim torsdag, så vi har 4 hænder til rådighet fredag til søndag kveld. Rejser først nedover mandag.

Takk til alle som har meldt fra om rigge og ryddehjelp!
Jeg tror jeg har oppdatert listene ca. korrekt, men om navnet ditt ikke står der kan du fortsat være med altså! :slight_smile:

Vi trenger også to personer som hjelper til med grilling fredag og lunsj lørdago og søndag.
Det kan være nye personer hver dag. Anne Jorun er sjefen, så du slipper tenke og kun gjøre det du blir bedt om! :stuck_out_tongue:

Jeg kommer på fredag kl 15:00, og bli så lenge det trengs. Trenger tiden til å sette opp mine egne modeller, men er der. Jeg har også satt av dagtid lørdagen, og kan bidra med det jeg kan bidra mens PKH pågår og dørene er åpne. Søndag det samme, men kan i tillegg bli igjen utover ettermiddag/kvelden søndag dersom det er behov.

Gi meg beskjed om hva jeg kan bidra med :slight_smile:

Eivind A. Løkken.

Vi trenger en grill til på fredagskvelden (kun min er litt i minste laget), noen i byen som har?

Kjøretøy for frakt finnes :slight_smile:

Hei, jeg er tilgjengelig for “enkle” oppgaver lørdag og søndag. Om det er behov kan også jeg være med å rydde utover ettermiddag/kveld søndag, fram til 22:00. Er forøvrig ikke på facebook :smiley:

Jepps

beklager sen respons.

Trengs det fremdeles hjelp til printing?
Kan printe en liten stabel på jobb, sånn 200?

Kommer også og hjelper med rigging fra ca 16.30