Hva jeg har holdt på med i det siste... del 1 (bygninger)

PS: Det er mye bilder i denne tråden…

Heisann! Tenkte det var på tide å dele noe greier her som jeg har satt sammen i løpet av de siste 3-4 månedene. I løpet av prosessen har jeg oppdaget at jeg stadig liker mine egne MOCs bedre, og det er jo hyggelig at det går den veien - jeg tror det er en utvikling her, og det er artig.

Først: Cecilie har jo lagt ut bilder av det staselige sykehuset og lekeplassen hun deltar i Modular Madness-konkurransen på Eurobricks med. Jeg har for første gang bygd noe til en slik konkurranse, tidligere har det bare blitt med tanken, men nå var tidsfristen så solid at jeg fikk somlet meg med. Til kategori 3, “Classic Modular”, stiller jeg med en bygning jeg har kalt “B&W Building”. Den inneholder en lampebutikk og en liten kaffebar i første etasje, et arkitektkontor i andre etasje og en svær penthouse-leilighet på øverste plan. Her er noen bilder:

…og flere finnes i folderen på Flickr.

I kategori 2, “Parks & Rec”, som måtte være på enten 16x32 eller 32x32 og passe i en rekke med modulbygg, valgte jeg å bygge en liten dyrehage, ettersom det er så etterspurt blant Lego-fans. Ikke noen vanlig dyrehage, for det ville jo blitt litt trangt, men en dyrehage med typiske gårdsdyr; ku, hest, geit, kanin, høner…

…og også her er det flere bilder å finne på Flickr.

Håper dere liker dette - jeg har en tendens til å finne mye feil mens jeg holder på, og så like et prosjekt mer og mer etter hvert. Så nå begynner jeg å bli komfortabel med disse to.

Planen er for øvrig at begge to skal være med til Skærbæk i september.

Wow :slight_smile: Det var noen veldig flotte moc proppet med herlige detaljer. Dette kan du stolt vise fram…

Mange detaljer. Zoo’n var jo bare helt fantastisk!

Skulle ønske jeg hadde flere klosser nå, dette inspirerer. Knall bra!!! Må bestille noen klosser på bricklink nå :laughing:

Moro med positive tilbakemeldinger. Takker og bukker!