Hva har skjedd med Lekekassen?

Jeg bestilte Assembly Square fra Lekekassen for et par dager siden og ventet på at de skulle sende den avgårde. Siden ingenting skjedde i går gikk jeg til www.lekekassen.no i dag for å se hvordan de lå an. Plutselig får jeg sikkerhetsvarsler at noe er alvorlig galt med siden deres.

Har prøvd flere nettlesere: chrome, firefox og edge, men samme greia. Får dere også opp denne feilen? Er det noen som vet hva som foregår?

Ser ut som de har oppdaget det og holder på å fikse nå, jeg får i alle fall denne meldingen:

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Ok, det er bra, håper ikke dette forsinker forsendelsen :open_mouth:

Siden er oppe igjen.

Ta kontakt hvis du ikke har hørt fra dem, så kan de sjekke for deg: lekekassen.no/kontakt-oss

Da var problemet løst og pakken sendt. Fikk litt panikk da det tok så lang tid og plutselig ligger siden nede.

Men uansett, gleder meg til å bygge, så håper den kommer frem før helgen :smiley:

Et tips når du begynner å bygge; Bytt om baseplatene så får du 2 separate bygninger og dermed med valgfrihet :slight_smile:

Ah, takk for tips, skal gjøre det :slight_smile:

Gleder meg til å få denne i hus, men settet er forholdsvis dyrt så det får vente litt. Holder på med Brick bank nå og Grand Emporium venter.