Hva er det særeste Lego har laget?

Lego har laget mange bra sett og noen dårlige sett, men hva er det mest bisarre de har klart å pønske ut? Personlig mener jeg sett 2585 burde komme temmelig høyt på lista:

Bricklink kaller det bare “Handcar”, mens ifølge Brickset heter det “Track Buggy with Station Master and Cool Kid”. Okay, bare et uskyldig sett med et tåpelig navn, ikke sant? Og så hadde de ikke oransje på den tiden så de måtte bruke gult for kjeledressen hans.
Bizarro-rating: 3/10

Selvfølgelig, med dagens paranoide øyne ser man plutselig en temmelig naken Guy LeDouche fra MXC/Takeshi’s Castle.
(se også Youtube)
“Jo da, det veldig kult å være med på togtur, men burde du ikke ha på deg noen klær?”
“Klær? Jeg har jo både lue og hansker, og jeg blir så varm og svett av all denne pumpingen, bare kjenn her! Dessuten må jeg jo få vist frem den nye tatoveringen min!”
Bizarro-rating: 8/10

Jeg slo meg til ro med at dette bare var mine syke tanker om et helt normalt sett, men en dag kom jeg til å sjekke delelista på Bricklink. I tillegg til det man ser på det første bildet, inkluderer settet disse to delene:
og

Ja, det er en rød kappe og en maskert utgave av stasjonsmesterens ansikt. Her kan man også se galskapen i system:

Bizarro-rating: 11/10

Jeg aner ikke hva de røyker i Billund, men jeg vil ha det.

Hahaha kjempebra!

Hvor er “Liker”-knappen når du trenger den? :stuck_out_tongue:

Den dresinen, som det blir kalt her fulgte og med i den gule city-stasjonen (gidder ikke og rote fram delenummer, har ingen kataloger eller lignede som jeg kan bruke nå). Ganske komisk anretning, som ganske fort ble bygd om til et lite lokomotiv. Den er nå bygd tilbake til orginal stand :stuck_out_tongue:

Vi trenger kanskje en takke knapp på forumet som lik den som er på katteprat.net :
Eller en “liker” knapp som Say_no_more skiver i siste innlegg.

Sånn før dere sporer topic av her Mulighet for “Likes” og å poste bilder raskt og enkelt

Takk på forhånd =)

Det minisettet kom jo med en av de første dataspill-satsningene LEGO gjorde, og husker jeg rett fra spillet var den en supermann-stasjonsmester som kunne gjøre noe der. Må innrømme at vi ikke spilte selve spillet så mye den gangen.

Se ellers mer om det om det her.

Jeg syntes det var en kul liten dressin da jeg kjøpte det, jeg :slight_smile:

aj-ml

og plutselig da jeg lyttet til Lindsey Stirling dukket denne opp =p

[youtube=wide]023EmGTSo7s[/youtube]

Fantastisk, surrealisme på sitt beste :mrgreen: :ugeek: :nerd: :laughing: :blush: :imp: :unamused:
Koste meg gjennom hele snutten.
Tror det skal litt til å slå den nakne togmannen kun iført hatt, sjal og solbriller…
Man vet jo aldri…
Baard