Hus.

Hei på dere :sunglasses: Nytt medlem her. Flott side. Tenkte jeg skulle komme ut av skapet…he he…var ivrig Lego bygger seint 70 tallet og meste av 80 tallet, men så ble d slutt…Helt til nå for noen uker siden,kjøpte 18 kg på finn…Jommen har legoen utviklet seg opp gjennom årenes løp…Og gjett om d var gøy å bygge igjen…glemmer tid å sted, totalt… Hjerna bobler over av ideer,måtte bare teste ut litt å bygge et hus i første omgang…Lite dører, vinduer og baseplater med meg…men bestilt på nettet ja :slight_smile:

1 by Roy skodjevåg, on Flickr

hus 3 by Roy skodjevåg, on Flickr

2 by Roy skodjevåg, on Flickr
hus1 by Roy skodjevåg, on Flickr

Flotte greier, og velkommen:)

Likte veldig godt de ulike fargene og hvordan de var satt sammen. I mitt hode så det ut som et gammel middelaldersk vertshus eller noe, helt til jeg så parabolen og postkassen :slight_smile:

Veldig bra :slight_smile:

Velkommen tilbake fra the dark ages. Du har mye å se frem til :slight_smile:

Kult bygg, litt middelalder, litt sveitservilla her. Imponerende byggteknisk, spesielt med tanke på at du har vært i dvale. Ser frem til neste bygg. Kan anbefale Racco for sortering. Byggeflyten min har forbedret seg drastisk etter jeg har sortert mesteparten av bulkkjøpene mine. Idéene kommer så fort at dersom jeg ikke har brikkene tilgjengelig forsvinner visjonen før jeg får bygd nok til å huske den til neste byggedag.

Velkommen!
Fint bygg! :smiley:

Mange morsomme detaljer her. Veldig kult bygget, med mye assorterte farger og brikker (som jeg antar var resultatet av finn-kjøpet… :wink:)
Og velkommen som voksen legobygger - kos deg! :smiley:

Tusen takk , for fine tilbake meldinger, og velkommen hilsninger :slight_smile: Det var kjekt :smiley: og takker for tips om oppbevaring…racco…så veldig bra ut, litt heftig for lommeboka atm…Men d kommer.

Stilig bygg! :smiley:

Det var et fint bygg, men jeg får kun sett det øverste bilde. De andre ber om å oppdatere kontoen hos Photobucket.

Takker for det. Ja desverre…ser ut som photobucket vil ha penger,har byttet til flickr…skal prøve å få inn igjen bildene som var der før, i morgen. HIlsen Roy.